  • Data: 2021-01-29 19:46:29
    Temat: Re: Tak w temacie AED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60145410$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 29.01.2021 o 13:58, J.F. pisze:
    >To raczej kilkuminutowy zapas masz;)

    No i o kilka minut nie mam pretensji ... a jakby trzeba bylo ratowac
    godzine ?

    >Ale kierownik ma dbać o pasażera konkretnego pociągu:P

    Kupil bilet na ten pociag, czasem nawet bardzo konkretnie na ten.

    >No a jak się spóżnisz na pociąg to raczej trudno być jego pasażerem;)

    No wlasnie ...

    >Może i dalej ale dalej blisko. Zresztą sam biec nie musiał - miał
    >koleżankę.

    Ktora w koncu poszla pomoc, o ile pamietam.

    >Dupa;) Z otwartymi drzwiami nie ruszy:P

    Taka nowosc ? Dawniej ruszal.

    >Wiesz co jest naprawdę głupią sprawą na kolei - rejestr zagubionych
    >wagonów:P Tak potrafią zgubić wagon;)

    Wcale sie nie dziwie ... gdzies jest lecz nie wiadomo gdzie :-)

    Ale ja np o przypadku smierci rajdowca na przejezdzie - gdzies tam
    przy okazji mowili, ze jak droznik dostanie telefon aby zamknac
    szlaban, to wpisuje to do zeszytu i idzie zamykac.
    Potwierdzenia zamnkiecia nie przewiduje sie. Kolej, drogi panie,
    dziala niezawodnie :-)

    J.