  • Data: 2024-04-14 05:10:15
    Temat: Re: Zasady w zakładzie pracy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-13, Henryk Hajdan <h...@g...com> wrote:

    > Staram się zrozumieć co to są zasady współżycia społecznego i chyba to
    > jest to:
    > W latach 60/70tych pracowałem w biurze gdzie kolega głośno słuchał radia
    > w pokoju, trzeciemu koledze to przeszkadzało bo nie mógł się skupić, a
    > ten nie mógł się skupić w takiej ciszy. Kierownik mówił, że mamy to
    > załatwić między sobą, aby nie zawracać mu głowy bzdetami.
    >
    > W innym biurze jeden jarał "Radomskie" bez filtra, to go przenieśli do
    > pokoju gdzie wszyscy jarali "Klubowe" DSy i inne "Łódzkie" itp, się w
    > prosty sposób rozwiązał problem.
> [...]

    No więc jak to jest problem tych całych vapów czy jak się to tam nazywa
    to MZ nadal dużo większym jest podglądanie i rejestracja kogoś w sposób
    systematyczny przez okno, chyba, że to pomieszczenie jest miejscem
    publicznym (każdy, nawet z poza firmy ma tam dostęp).

    Sam nie palę niczego, o czym informuje żeby nie wyjść na osobę
    stronniczą, ale dla mnie również analogia z perfumami może być właściwa,
    bo jak rozumiem te vapy udokumentowanej szkodliwości środowiskowej nie
    mają. Rzecz więc się sprowadza do subiektywnej uciążliwości takiego, czy
    innego zapachu. Równie dobrze, o ile nie skuteczniej, możnaby
    oprotestować używanie komórek w czyjejś obecności.

    Jeśli przeszkadza to większej ilości osób to droga do rozwiązania
    problemu będzie zapewne przez stworzenie i przestrzeganie jakiegoś
    regulaminu ustalonego przez pracodawcę.

    --
    Marcin