    From: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie
    Date: Tue, 23 Aug 2005 09:17:32 +0200

    tak no sprawa nabiera wiekszego obrotu bo tak naprawde to nawet pan
    dzielnicowy poszedl sie zastanowic kto tu kogo tak naprawde powinien
    zameldowac ja stanowczo twierdze ze umowa najmu jest owszem pewnego rodzaju
    tytulem prawnym do meldunku ale musi byc tez zgoda ADMINISTRATORA chyba ze
    domniema sie ja na podstawie umowy??