  • 1. Data: 2005-08-22 22:33:14
    Temat: zameldowanie
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    mam takie pytanie
    firma w ktorej pracuje oddelegowala mnie do pracy do innego miasta
    przydzielono mi lokal mieszkalny ale normalnie na zasadzie umowy najmu,
    administratorem i wlascicielem budynku w ktorym mam mieszkanie jest moja
    firma z którą podpisywałem umowe najmu
    pytanie:
    na kim ciazy obowiazek meldunkowy??? czy ja majac umowe najmu moge/musze sie
    zameldowac tymczasowo bez zgody administratora???a może to administrator
    powinien mnie zameldowac ???
    dodam iz w tym lokalu przebywam tylko wtedy kiedy pracuje a w kazdej wolnej
    chwili mnie tam nie ma bo wyjezdzam do miejsca stalego meldunku czy za
    kazdym razem kiedy przebywam tam dluzej niz 3 dni musze sie meldowac?
    to dla mnie b.istotne prosze o pomoc!!!
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-22 22:41:58
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

    > na kim ciazy obowiazek meldunkowy???

    Na Tobie.

    > czy ja majac umowe najmu moge/musze sie
    > zameldowac tymczasowo bez zgody administratora???

    Musisz.

    > a może to administrator
    > powinien mnie zameldowac ???

    Kto to jest 'administrator'? Tak zwany cieć?

    > dodam iz w tym lokalu przebywam tylko wtedy kiedy pracuje a w kazdej wolnej
    > chwili mnie tam nie ma bo wyjezdzam do miejsca stalego meldunku czy za

    Czyli wracasz do swojego (a nie służbowego) domu na noc? Czy np. na
    weekend/urlop?

    > kazdym razem kiedy przebywam tam dluzej niz 3 dni musze sie meldowac?

    Owszem.

    > to dla mnie b.istotne prosze o pomoc!!!

    W sumie dla nikogo nie jest to istotne - wyżej wspomniane obowiązki
    zasadniczo istnieją, ale wszyscy to olewają równo.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-08-22 23:15:15
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    > Musisz.
    ok! ja musze ale dlaczeg pani w urzedzie pytala o zgode administratora?

    > Kto to jest 'administrator'? Tak zwany cieć?

    nie ciec tylko normalny administrator on zajmuje sie remontami, czynszami
    podpisal ze mna umowe itp, itd

    > Czyli wracasz do swojego (a nie służbowego) domu na noc? Czy np. na
    > weekend/urlop?

    wracam na weekendy no i jezeli mam nadgodziny itp.
    .

    > W sumie dla nikogo nie jest to istotne - wyżej wspomniane obowiązki
    > zasadniczo istnieją, ale wszyscy to olewają równo.
    zdziwisz sie ale wlasnie wczoraj zastukal do mnie dzielnicowy i chcial mi
    mandat wsadzic bo podobno mieszkam tu juz kilka dni i sie nie zameldowalem
    ale powiedzialem mu ze nie porzyjme mandatu i nie ch kieruje sobie sprawe do
    sadu!!! podrapal sie po kuli i powiedzial ze to bylo pierwsze i ostatnie
    ostrzezenie nastepnym razem sprawa w sadzie wyladuje !!!!
    a ty mowisz ze to nie istotne!!!

  • 4. Data: 2005-08-22 23:35:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

    > ok! ja musze ale dlaczeg pani w urzedzie pytala o zgode administratora?

    Bo jest głupia. Masz umowę - jesteś osobą mają tytuł prawny do lokalu.
    Jeśli pokazujesz jej umowę i ona się jej nie podoba - zażądaj odmowy na
    piśmie. A potem możesz jej zrobić mały skandalik :)

    > nie ciec tylko normalny administrator on zajmuje sie remontami, czynszami
    > podpisal ze mna umowe itp, itd

    Jeśli Ty nie dopełnisz obowiązku meldunkowego - ciąży on także na nim.

    Patrz: art. 29 i 30 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    [ciach]

    > wracam na weekendy no i jezeli mam nadgodziny itp.

    Czyli powinieneś się zameldować.

    > zdziwisz sie ale wlasnie wczoraj zastukal do mnie dzielnicowy i chcial mi
    > mandat wsadzic bo podobno mieszkam tu juz kilka dni i sie nie zameldowalem

    Fakt, jestem w szoku.

    Może jest bardzo ambinty, bardzo upierdliwy albo potrzebuje gotówki ;->

> [...]
    > sadu!!! podrapal sie po kuli i powiedzial ze to bylo pierwsze i ostatnie
    > ostrzezenie nastepnym razem sprawa w sadzie wyladuje !!!!

    Przepis de factojest martwy. Wszyscy go leją równo.

    Dzielnicowy sprawdzający meldunki to zjawisko mocno niecodzienne.

  • 5. Data: 2005-08-23 00:00:22
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 23 Aug 2005 01:15:15 +0200, *Pawel*
    <news:dedmai$4tu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > sadu!!! podrapal sie po kuli i powiedzial ze to bylo pierwsze i ostatnie
    > ostrzezenie nastepnym razem sprawa w sadzie wyladuje !!!!

    Ciekawa jestem kto "życzliwy" Ci podesłał tego dzielnicowego.
    Weź umowę i idź się zamleduj na pobyt czasowy (nie wymeldowywując się z
    pobytu stałego, bo chyba tak można).

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2005-08-23 07:17:32
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    tak no sprawa nabiera wiekszego obrotu bo tak naprawde to nawet pan
    dzielnicowy poszedl sie zastanowic kto tu kogo tak naprawde powinien
    zameldowac ja stanowczo twierdze ze umowa najmu jest owszem pewnego rodzaju
    tytulem prawnym do meldunku ale musi byc tez zgoda ADMINISTRATORA chyba ze
    domniema sie ja na podstawie umowy??

  • 7. Data: 2005-08-23 07:27:19
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    > Bo jest głupia. Masz umowę - jesteś osobą mają tytuł prawny do lokalu.
    > Jeśli pokazujesz jej umowę i ona się jej nie podoba - zażądaj odmowy na
    > piśmie. A potem możesz jej zrobić mały skandalik :)

    z tym skandalikiem to ja bym sie jeszcze wstrzymal
    bo sprawa nabiera wiekszego obrotu bo tak naprawde to nawet pan
[...]
    domniema sie ja na podstawie umowy?? ale na druczkach meldunkowych jest
    rubryka o nazwie podpis wlasciciela mieszkania/budynku noi ktos to musi
    podpisac...:(((

    > Jeśli Ty nie dopełnisz obowiązku meldunkowego - ciąży on także na nim.
    >
    > Patrz: art. 29 i 30 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    no zobaczylem i wysnulem wnioski ze pan dzielnicowy to powinien tak naprawde
    ukarac mnie i administratora???? i tak bedzie sprawiedliwie!!!:-)))

    > [ciach]

    > Czyli powinieneś się zameldować.

    > Fakt, jestem w szoku.
    >
    > Dzielnicowy sprawdzający meldunki to zjawisko mocno niecodzienne.

    tez jestem zdziwiony ale ten dzielnicowy wiedzial kiedy sie wprowadzilem
    itd. normalnie mieszkam tu 3 tygodnie i ktos mnie wyraznie sypie!!!ktos chce
    mi na sile udowodnic ze mam konflikt z prawem;-)))))

  • 8. Data: 2005-08-23 12:06:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

> [...]
    > tytulem prawnym do meldunku ale musi byc tez zgoda ADMINISTRATORA chyba ze

    Umowa najmu bez zgody na zajmowanie lokalu? ROTFL

    > domniema sie ja na podstawie umowy?? ale na druczkach meldunkowych jest
    > rubryka o nazwie podpis wlasciciela mieszkania/budynku noi ktos to musi
    > podpisac...:(((

    Nie musi. Druczki są jakieś nieaktualne.

  • 9. Data: 2005-08-23 19:05:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl.> napisał w wiadomości

    Zgodą na Twój pobyt jest sama umowa. I ona powinna do zameldowania w
    zupełności wystarczyć. W razie odmowy zażądaj decyzji administracyjnej
    na piśmie. Przy czym ja na Twoim miejscu zameldował bym się tam
    tymczasowo, by uniknąć wymiany dowodu osobistego.

  • 10. Data: 2005-08-24 06:47:08
    Od: "ania " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Druczki sa nieaktulane? Od kiedy???? D: