    From: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie
    Date: Tue, 23 Aug 2005 09:27:19 +0200

    > Bo jest głupia. Masz umowę - jesteś osobą mają tytuł prawny do lokalu.
    > Jeśli pokazujesz jej umowę i ona się jej nie podoba - zażądaj odmowy na
    > piśmie. A potem możesz jej zrobić mały skandalik :)

    z tym skandalikiem to ja bym sie jeszcze wstrzymal
    bo sprawa nabiera wiekszego obrotu bo tak naprawde to nawet pan
    dzielnicowy poszedl sie zastanowic kto tu kogo tak naprawde powinien
    zameldowac ja stanowczo twierdze ze umowa najmu jest owszem pewnego rodzaju
    tytulem prawnym do meldunku ale musi byc tez zgoda ADMINISTRATORA chyba ze
    domniema sie ja na podstawie umowy?? ale na druczkach meldunkowych jest
    rubryka o nazwie podpis wlasciciela mieszkania/budynku noi ktos to musi
    podpisac...:(((

    > Jeśli Ty nie dopełnisz obowiązku meldunkowego - ciąży on także na nim.
    >
    > Patrz: art. 29 i 30 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    no zobaczylem i wysnulem wnioski ze pan dzielnicowy to powinien tak naprawde
    ukarac mnie i administratora???? i tak bedzie sprawiedliwie!!!:-)))

    > [ciach]

    > Czyli powinieneś się zameldować.

    > Fakt, jestem w szoku.
    >
    > Dzielnicowy sprawdzający meldunki to zjawisko mocno niecodzienne.

    tez jestem zdziwiony ale ten dzielnicowy wiedzial kiedy sie wprowadzilem
    itd. normalnie mieszkam tu 3 tygodnie i ktos mnie wyraznie sypie!!!ktos chce
    mi na sile udowodnic ze mam konflikt z prawem;-)))))