  • 1. Data: 2015-09-11 20:07:04
    Temat: honda
    Od: hydro <nocnyskoczek@_NOSPAM_o2.pl>

    siemka wszystkim jestem posiadaczem HONDY CBR 125 r z roku 2010 chcialem
    z tylu dac szersza opone z tylu obecnie posiadam 100/80 17 cali da rade
    zalorzyc szersza i tez bym chcial zmienic tłunik przy hondzie poradzicie
    jaki wybrac

  • 2. Data: 2015-09-12 13:06:46
    Temat: Re: honda
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-09-11 o 20:07, hydro pisze:
> [...]
    > chcialem z tylu dac szersza opone z tylu obecnie posiadam 100/80 17 cali
    > da rade zalorzyc szersza i tez bym chcial zmienic tłunik przy hondzie

    Po pierwsze - naucz się używać wielkich liter i interpunkcji.
    Po drugie - zacznij nadawać swoim postom sensowne tematy.

    Dlaczego to ważne możesz przeczytać w FAQ - link w stopce.

    Po trzecie - Założenie szerszej opony na posiadaną felgę zazwyczaj
    pogarsza prowadzenie, bo ściśnięta brzegami felgi opona odkształca się
    od planowanego profilu.
    Po czwarte - nie napisałeś czego oczekujesz od nowego tłumika, więc nie
    wiadomo jaki polecić.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj