  • 1. Data: 2021-06-27 23:30:21
    Temat: hotspot 5GHz w galaxy A30s
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    hello

    Co to znaczy "5GHz preferred"? Po co dodali preferred?
    Telefon sam decyduje kiedy użyć 5GHz?

    Nie powinien wystawić sieci 2.4GHz?
    Tplink Archer T4E nie widzi hotspota 5GHz.

    https://www.youtube.com/watch?v=APbk_1FZ2ts

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-06-30 23:41:01
    Temat: Re: punkt darmowego dostępu do internetu 5GHz w golasy a trzydziesci s
    Od: Junta EUdSSR <J...@t...to.lo.NA.TO>

    PiteR wrote:
    > Co to znaczy "5GHz preferred"? Po co dodali preferred?

    Pasmo o wyzszej czestotliwosci ma wyzszy priorytet...

    > Telefon sam decyduje kiedy użyć 5GHz?

    Pasmo 5GHz przydzielone jest na zasadzie drugorzednosci,jesli wolne bedzie uzyte...

    > Ar. T4E nie widzi hotspota 5GHz.

    W ustawieniach karty rozszerzen jest 'wireless mode',
    sprawdzic...

    --
    Niszczyc UE-neofaszi-china-JUNTE!

  • 3. Data: 2021-07-01 08:08:11
    Temat: Re: hotspot 5GHz w galaxy A30s
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.06.2021 o 23:30, PiteR pisze:
> [...]
    > Telefon sam decyduje kiedy użyć 5GHz?
    >
    > Nie powinien wystawić sieci 2.4GHz?
    > Tplink Archer T4E nie widzi hotspota 5GHz.

    za czasów g2/g3, g3 prefered oznaczło że jeśli jest g3, chociaż jedna
    kreska, ale brak transferu - będzie siedział na g3. co prawda wtedy na
    g2 było 5 kresek i pełna prędkość edge, ale skoro chciałem - to miałem
    g3, ping 3 sekundy i w zasadzie brak transferu.
    PRzy lte, wystarczy 1 kreska żeby transfer był, całkiem całkiem. nie
    wiem co jest poprawione, względem g3, prawdopodobnie lepiej sobie radzi
    z naprawą błędów transmisji. g5 - bladego pojęcia nie mam, nie mam modemu

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-07-01 23:37:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sbiode$pdn$1@faro.eternal-september.org>
    user Junta EUdSSR pisze tak:

> [...]
    > wolne bedzie uzyte...

    > W ustawieniach karty rozszerzen jest 'wireless mode',

    oo gada ludzkim głosem

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2021-07-02 00:03:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.07.2021 o 23:37, PiteR pisze:

    > oo gada ludzkim głosem

    Zawsze gada ale szyfruje po swojemu. Ma taki myk jak każdy lekko
    popierdolony ale pozytywnie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2021-07-02 02:20:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-30 o 23:41, Junta EUdSSR pisze:

    > Pasmo o wyzszej czestotliwosci ma wyzszy priorytet...

    > Pasmo 5GHz przydzielone jest na zasadzie drugorzednosci,jesli wolne bedzie uzyte..

    Mnie pokazuje z karty SIM 3G, z Wifi wcale.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-07-02 02:30:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.07.2021 o 02:20, Animka pisze:

    > Mnie pokazuje z karty SIM 3G, z Wifi wcale.

    No, my rozmawiamy o telefonach produkowanych w < 2020 :)...
    Dlaczego odzywasz się z telefonem produkowanym w czasach życia Chrystusa?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2021-07-04 16:30:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.07.2021 o 08:08, ToMasz pisze:

> [...]
    > wiem co jest poprawione, względem g3, prawdopodobnie lepiej sobie radzi
    > z naprawą błędów transmisji. g5 - bladego pojęcia nie mam, nie mam modemu

    Co to ma do robienia za hostspot?