  • 11. Data: 2009-01-11 13:56:42
    Temat: Re: hp pavilion dv5-1140ew - grzanie sie i lenovo ideapad y530 - niska jakosc
    Od: RD <r...@g...pl>

    Chichotek pisze:

    > Gdyz bo sprzedawcy Vobis maja specjalne dodatki od HP za sprzedaz ich
    > produktów... Przeciez HP to tez chińszczyzna bo tam jest najtaniej to
    > produkować.

    Akurat ten sprzedawca wydał mi się całkiem w porządku. Opowiedział o
    kilku testach, które przeprowadził na stojących na półkach laptopach i
    mówił o tym z sensem. Tylko to pojechanie po Lenovo mnie zniesmaczyło
    delikatnie, bo zgadzam się z Tobą - HP (i inne marki) też przecież
    produkują się gdzieś na dalekim wschodzie, a w tym przedziale cenowym
    trudno znaleźć jakiś wyjątek - wysoką jakość wykraczającą dużo ponad
    porównywalne modele. :-)

  • 12. Data: 2009-01-11 15:31:11
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 14:42:31 +0100, RD napisał(a):

    > Czy to mocno przeszkadza w pracy? Czy jest raczej normalnym objawem,
    > który jest przejaskrawiany, że mocno i że głośno ? :-)

    Kup sobie dv i sam sprawdz.

  • 13. Data: 2009-01-11 21:42:02
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 11 styczeń (niedziela) gdy o godz. 14:56 *RD* napisał(a):

    > Akurat ten sprzedawca wydał mi się całkiem w porządku.

    Co nie zmienia faktu, że te dodatki maja.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 14. Data: 2009-01-11 21:44:04
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 11 styczeń (niedziela) gdy o godz. 14:54 *RD* napisał(a):

    > Od razu wszyscy i pretensje - ja nie mam żadnych, tylko grzecznie
    > pytam. Używam laptopa na co dzień i zdaję sobie sprawę z ewentualnego
    > nagrzewania się i głośności wentylatora. Interesowało mnie tylko to, czy
    > te przypadłości, o które pytałem mocno przeszkadzają w pracy, czy są
    > raczej normalnym objawem, a nie jakoś specjalnie wyolbrzymianym.

    IMO sa zwykle zbyt wyolbrzymianym przez uzytkowników oczekujących niewiadomo
    jakiego luksusu za naprawde małe pieniązki... to juz nie ten sam rynek co 3
    lata temu, gdy porządny laptop był naprawdę porządny, lecz swoje musiał
    kosztować...

  • 15. Data: 2009-02-10 16:46:31
    Od: Piotr Florczuk <o...@p...onet.pl>

    Chichotek pisze:

> [...]
    > lata temu, gdy porządny laptop był naprawdę porządny, lecz swoje musiał

    Mam dv5-1120ew i nie narzekam. W pracy to wogole nie przeszkadza. I
    wcale nie jest tak glosno. Jeśli chodzi o grzanie to do tej pory się nie
    poparzyłem. :-)

    Piotr

  • 16. Data: 2009-02-10 22:05:49
    Od: RD <r...@g...com1>

    Piotr Florczuk pisze:
    > Mam dv5-1120ew i nie narzekam. W pracy to wogole nie przeszkadza. I
    > wcale nie jest tak glosno. Jeśli chodzi o grzanie to do tej pory się nie
    > poparzyłem. :-)
    >
    > Piotr

    Ostatecznie zdecydowałem się na Asusa serii F3SG. Godne wykonanie, nie
    grzeje się specjalnie. Jestem bardzo zadowolony, szczególnie z tego
    powodu, że posiada upragnione przeze mnie S-Video, którego HP i Lenovo
    nie posiadały. Dodatkiem jest wbudowany tuner TV.

    Ale tu ciekawostka - zestaw do obsługi TV wygląda ładnie na zdjęciu:
    http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=15036
    31

    Niestety producent nie pomyślał o rozsądnym rozwiązaniu podczerwieni..
    dołączony jest klocek na USB, a do niego przewód z podczerwienią do pilota:

    http://www.remotecontrol.philips.com/library/images/
    OVU4110_small.gif

    Wielkość klocka to porażka! :> Pilot oczywiście chowa się w miejsce
    slotu PC CARD/PCMCIA, ale gdzie do diabła mam schować ten klocek?
    Przy okazji.. może istnieje inny sposób na podłączenie podczerwieni
    zewnętrznej na USB?

    Pozdr,
    Rafał