-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Peter May <p...@p...fm>
Newsgroups: pl.comp.www
Subject: iframe a object
Date: Fri, 19 Jun 2009 11:25:43 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 32
Message-ID: <h1flmm$421$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: uw210.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1245403670 4161 80.55.152.210 (19 Jun 2009
09:27:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Jun 2009 09:27:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:392471
[ ukryj nagłówki ]Jaki jest sens użycia:
[dla IE]
<object classid="clsid:25336920-03F9-11CF-8FD0-00AA00686F13"
data="abc.html" width="200" height="200" standby="Czekaj...">
[dla pozostałych przeglądarek]
<object type="text/html" data="abc.html" width="200" height="200"
standby="Czekaj...">
zamiast <iframe>?
Poza tym, że w specyfikacji XHTML w wersji strict nie ma iframe, to w
różnych dyskusjach pojawiają się argumenty "za" i "przeciw". Niemniej
jednak po lekturze ich mam wątpliwości co do użycia <object> w
przypadku, jak powyższy.
Czy ktoś może rozwinąć wątek ten i podać sensowne argumenty na bazie np.
własnego doświadczenia, jak to jest z <object> i <iframe>?
A propos (nadaje się właściwie na grupę pl.comp.javascript), o ile w
Firefoksie (i pewnie innych również) mogę dostać się do zawartości w
<object> przez contentDocument, o tyle w IE to już nie działa. A już na
pewno przy elemencie <object>. Jest jakiś sposób na dobranie się do
zawartości <object> w IE?
Głównie chodzi o to, że chcę dynamicznie ustawiać wysokość elementu
<object>, aby nie mieć scroll-a w pionie, ale muszę "dobrać się" do
jakiegoś elementu wewnątrz <object>.
--
Peter
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.09 09:46 Paweł Piskorz
- 19.06.09 09:56 Peter May
- 19.06.09 10:56 Krzysztof Warunek
- 19.06.09 14:29 Paweł Piskorz
- 19.06.09 14:58 Peter May
- 19.06.09 15:33 Paweł Piskorz
- 19.06.09 17:52 Peter
- 19.06.09 19:51 porneL
- 19.06.09 20:02 porneL
- 19.06.09 20:40 Peter
Najnowsze wątki z tej grupy
- UWAGA: MAM PODEJRZENIE, ŻE onet.pl DOKONUJE ATAKÓW!!!
- Komisja sejmowa odrzuca petycję ws. obowiązkowych kanałów RSS na stronach podmiotów publicznych
- kol. sukces po polsku: "Samurai Labs. Technologia do zapobiegania samobójstwom"
- Wściekli obywatele spalili budynek parlamentu Nepalu [bo odcięli im amerykańskie serwery społecznościowe - przyp. JMJ]
- UWAGA: MAM PODEJRZENIE, ŻE trojmiasto.pl DOKONUJE ATAKÓW
- Cenzura na wolnemedia.net - likwidacja codziennej sekcji "Sygnały zauważone"
- Nowe style na energokod.pl
- Jak działa hosting w którym wykupuje się sam serwer i domenę, bez IP?
- Perfidne ataki krakerów z KRLD na skrypciarzy JS i Pajton
- Do sądu trafił pozew zbiorowy przeciw Google'owi - oskarżenie o praktyki monopolistyczne na rynku reklamy internetowej
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- php, linki z nazwami a $_GET, SEO
- www polityka pl captcha
- dyktatura brudnego palucha
Najnowsze wątki
- 2025-11-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-07 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-11-07 Warszawa => Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-11-07 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-07 OBD2 napięcie akumulatora
- 2025-11-06 citek i GP.
- 2025-11-06 envelo - list polecony
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei