  • 1. Data: 2010-03-31 09:43:19
    Temat: [info] do frakcji slaskiej i malopolskiej
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Poszukuje kontaktu mail/gg/fon do nizej wymienionych osob:
    Gliwice - Mirek Ptak
    Gliwice - Radarro
    Zabrze/DC - Przem@s
    Pszczyna - Elwis
    Bielsko - Mexx
    Jaworzno - Waldek
    Prosze o kontakt na priva (wieczorem dostaniecie mailem z info. -
    wowczas sie wyjasni o co chodzi) :-)
    ps. jesli sa jakies osoby z frakcji slaskiej lub malopolskiej na PMSie
    to rowniez prosze o info na priva z podaniem maila i dopiskiem miasta.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-03-31 17:23:39
    Temat: Re: do frakcji slaskiej i malopolskiej
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 31 Mar, 09:43, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > ps. jesli sa jakies osoby z frakcji slaskiej lub malopolskiej na PMSie
    > to rowniez prosze o info na priva z podaniem maila i dopiskiem miasta.

    Ja jestem w Waszych stronach 2-3 dni w tygodniu. Mieszkanie w
    Katowicach też mam. Łapię się? ;)

  • 3. Data: 2010-03-31 20:09:20
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > Ja jestem w Waszych stronach 2-3 dni w tygodniu. Mieszkanie w
    > Katowicach też mam. Łapię się? ;)
    Lapiesz sie i nawet bywasz u mnie w firmie ale na kawe to nie
    przyjdziesz :-)
    info poszlo na priva
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-31 22:10:40
    Od: Jackare <j...@g...com>

    no to sam środek GOPu....
    Jackare z Bytomia. Maila można wysłać na:
    j...@g...com
    lub
    j...@i...pl

  • 5. Data: 2010-04-01 12:25:42
    Temat: Re: [info] do frakcji slaskiej i malopolskiej
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ps. jesli sa jakies osoby z frakcji slaskiej lub malopolskiej na PMSie
    > to rowniez prosze o info na priva z podaniem maila i dopiskiem miasta.

    Namiarow na powyzszych nie mam ale lapie sie na hanysa.
    email po odszyfrowaniu jest w naglowkach.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 6. Data: 2010-04-01 21:32:16
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Lapiesz sie i nawet bywasz u mnie w firmie ale na kawe to nie przyjdziesz
    > :-)
    > info poszlo na priva
    > pozdrawiam

    Doszło, dzięki. W Twojej firmie to już z ponad rok nie byłem a jak bywałem
    to dopiero później się zorientowałem, że to Twoja. Jak będę to dam znać i na
    kawę wpadnę :)

  • 7. Data: 2010-04-01 21:43:30
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > Doszło, dzięki. W Twojej firmie to już z ponad rok nie byłem a jak bywałem
    > to dopiero później się zorientowałem, że to Twoja. Jak będę to dam znać i na
    > kawę wpadnę :)
    Ok, to teraz daj odp. na priva czy sie pojawisz wczesniej zgodnie z
    przeslanym info czy dopiero na kawe przyjedziesz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-04-02 18:20:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 12:25:42 +0200, Lukasz Sczygiel napisał(a):

    > Namiarow na powyzszych nie mam ale lapie sie na hanysa.
    > email po odszyfrowaniu jest w naglowkach.

    I tak Cie do Międzybrodzia nie zaproszą ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 9. Data: 2010-04-02 21:38:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > I tak Cie do Międzybrodzia nie zaproszą ;)
    Jak nie, jak juz zaprosili :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-04-02 23:03:08
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > I tak Cie do Międzybrodzia nie zaproszą ;)

    Widzisz, nawet dla swiatlofoba jezdzacego na zimowkach tylko dlatego ze wyzebral
    od dilera bedzie tam miejsce ;)

    --
    Lukasz Sczygiel