  • 1. Data: 2010-03-30 15:48:51
    Temat: [PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023499,title,Kierowca-w
    lokl-ofiare-pod-tirem---matka-nie-zyje-corka-w-szpit
    alu,wid,12122439,wiadomosc.html?ticaid=19e67&_ticrsn
    =3
    http://tinyurl.com/ylk58jt

    Na stacji benzynowej w Drobinie zatrzymano kierowcę, który rano
    spowodował wypadek w Żyrardowie - informuje TVN 24. Na przejściu dla
    pieszych tir potrącił dwie osoby. W wypadku zginęła 44-letnia kobieta, a
    jej 19-letnia córka w ciężkim stanie trafiła do szpitala.

    Jak poinformowała Aleksandra Banaszczyk z zespołu prasowego mazowieckiej
    komendy policji, wypadek wydarzył się ok. godz. 5.30 w Żyrardowie na
    przejściu dla pieszych na ulicy Mickiewicza. Sprawca wlókł jedną z ofiar
    przez kilkadziesiąt metrów pod swoim pojazdem, nie udzielając jej
    później pomocy.

    - Tuż po wypadku ustawiliśmy blokady na drogach. Na jednej z nich
    zatrzymano tira, który odpowiadał opisom świadków - miał czerwoną
    kabinę, niebieską plandekę i był uszkodzony - powiedział rzecznik
    mazowieckiej policji Tadeusz Kaczmarek.

    Zatrzymany mężczyzna ma 30 lat. - Początkowo próbował się tłumaczyć.
    Zebrane przez policjantów dowody spowodowały jednak, że przyznał się do
    winy. Za spowodowanie wypadku i ucieczkę z miejsca zdarzenia grozi mu do
    12 lat więzienia - zaznaczył.

    Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że kierowca był trzeźwy.
    *********************************

    To się nóż w kieszenie otwiera, jak człowiek czyta takie doniesienia.
    Piesi, na pasach, do tego kierowca się nie zatrzymał po potrąceniu.
    Swoją ścieżką - Żyrardów nie ma obwodnicy i cały ruch idzie przez
    miasto.

  • 2. Data: 2010-03-30 17:15:54
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-30 15:48, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

> [...]
    > Piesi, na pasach, do tego kierowca się nie zatrzymał po potrąceniu.
    > Swoją ścieżką - Żyrardów nie ma obwodnicy i cały ruch idzie przez

    Obwodnica Żyrardowa się buduje - jak się jedzie pociągiem to widać
    zaczątki wiaduktu nad torami kolejowymi, a wcześniej było widać
    przecinkę w lesie :)

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-03-30 17:19:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 15:48:51 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
> [...]

    >To się nóż w kieszenie otwiera, jak człowiek czyta takie doniesienia.
    >Piesi, na pasach, do tego kierowca się nie zatrzymał po potrąceniu.

    Noz, noz - nie wiesz jak to bylo, ale jak powozisz 40 t, siedzisz
    wysoko, to trudno powiedziec co kierowca mogl widziec i odczuc.

    J.

  • 4. Data: 2010-03-30 17:38:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:
    (...)
    > Noz, noz - nie wiesz jak to bylo,

    Nie zawsze trzeba być na miejscu w czasie wypadku, by pewne rzeczy
    ocenić dość obiektywnie (o ile w ogóle coś takiego istnieje).

    > ale jak powozisz 40 t, siedzisz wysoko, to trudno powiedziec co kierowca mogl
    widziec i odczuc.

    Co mógł widzieć i odczuć to wiem, miejsce też mi jest znane - przejedź
    się Mickiewicza w Żyrardowie, to pewnie wiele Ci to powie o warunkach
    w jakich doszło do potrącenia. Możesz to zrobić nawet z punktu widzenia
    kierowcy samochodu osobowego.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 5. Data: 2010-03-30 17:48:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.03.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Nie zawsze trzeba być na miejscu w czasie wypadku, by pewne rzeczy
    > ocenić dość obiektywnie (o ile w ogóle coś takiego istnieje).

    Jak wiadomo, najobiektywniejsi są ci, którzy przeczytali o wypadku w
    krótkiej notacce źle opłacanego studenta dziennikarstwa dorabiającego do
    piwa w PAP.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2010-03-30 17:59:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Czarek Daniluk pisze:
    (...)
    > Obwodnica Żyrardowa się buduje - jak się jedzie pociągiem to widać
    > zaczątki wiaduktu nad torami kolejowymi, a wcześniej było widać
    > przecinkę w lesie :)

    Wiem - zaczęli jakoś w 2 połowie 2009 i ma być oddana do ruchu
    w sierpniu 2011. Jestem tym żywo zainteresowany, ponieważ niedaleko
    mam "włości" i trochę interesów załatwiam właśnie w Żyrardowie.
    To co tam się dzieje, to horror. DK 50, wąska, ruch tranzytowy
    przez środek miasta. Tam straż, czy karetki z trudem się przebijają
    - jak taka ciężarówka ma zjechać, jak nie ma gdzie? Co mają
    zrobić piesi, przy takim ruchu? Jestem ciekaw, czy gdyby nie
    3 godzinny protest w 2007 to GDDKiA cokolwiek by ruszyło z miejsca,
    poza kolejnymi obietnicami. Swoją ścieżką trzeba podziękować
    za zaangażowanie prezydentowi Żyrardowa (p. A. Wilk), który
    ani przez chwilę tematu nie odpuścił.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 7. Data: 2010-03-30 18:12:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Samotnik pisze:
    (...)
    > Jak wiadomo, najobiektywniejsi są ci, którzy przeczytali o wypadku w
    > krótkiej notacce źle opłacanego studenta dziennikarstwa dorabiającego do
    > piwa w PAP.

    Z całą pewnością.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-03-30 18:45:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > To się nóż w kieszenie otwiera, jak człowiek czyta takie doniesienia.
    > Piesi, na pasach, do tego kierowca się nie zatrzymał po potrąceniu.

    Mnie natomiast ciekawi jak można dać się potrącić tirowi, bo w tekście
    nie ma nic o tym, ze obie kobiety były niewidome...

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-03-30 19:04:47
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 18:45, to pisze:
    > Mnie natomiast ciekawi jak można dać się potrącić tirowi, bo w tekście
    > nie ma nic o tym, ze obie kobiety były niewidome...

    bo malo to debili ktorzy wlaza prosto pod kola rozpedzonych samochodow?

  • 10. Data: 2010-03-30 19:17:34
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Noz, noz - nie wiesz jak to bylo, ale jak powozisz 40 t, siedzisz
    > wysoko, to trudno powiedziec co kierowca mogl widziec i odczuc.

    Ponoć wlókł jedną z ofiar pod samochodem ponad 200m, zatrzymał się i
    wyciągnął ją, a następnie pozostawił bez udzielenia pomocy i odjechał. Tak
    mówiono w radio.
    Jeżeli to prawda to wyrok 12 lat jest przesadnie niską karą.