  • 1. Data: 2010-07-11 15:02:33
    Temat: j2me - dekompresor
    Od: developer <d...@o...pl>

    Witam,
    Czy znacie jakis darmowy dekompresor plikow zip lub tar.gz/bz2?

  • 2. Data: 2010-07-11 16:49:30
    Temat: Re: j2me - dekompresor
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    developer wrote:
    > Czy znacie jakis darmowy dekompresor plikow zip lub tar.gz/bz2?

    ZIPy rozpakowuje nawet Windows XP.
    bzip2 rozpakujesz setkami narzedzi, bo to otwarty standard. Ja jednak
    dla wygody uzywam total commandera i wtyczki odpowiedniej.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-07-11 16:59:04
    Od: developer <d...@o...pl>

    On 07/11/2010 06:49 PM, Jakub Danecki wrote:

    > ZIPy rozpakowuje nawet Windows XP.
    > bzip2 rozpakujesz setkami narzedzi, bo to otwarty standard. Ja jednak
    > dla wygody uzywam total commandera i wtyczki odpowiedniej.
    >
    > Jakub

    moze moj blad, bo nie napisalem wyjasnienia, otoz:

    - przewod USB (jako pamiec masowa) dziala wylacznie z karta SD, a takiej
    na razie nie posiadam, dlatego jedynym wyjsciem przeslania plikow jest
    bluetooth

    - przesylanie przez bluetooth ponad 1000 plikow trwa bardzo dlugi,
    natomiast pojedynczego krotko

    dlatego pomyslalem ze do komorki skopiuje skompresowany plik i go w
    komorce rozpakuje, dlatego szukam narzedzia do tego

  • 4. Data: 2010-07-11 17:10:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 18:59:04 +0200, developer wrote:
    >- przesylanie przez bluetooth ponad 1000 plikow trwa bardzo dlugi,
    >natomiast pojedynczego krotko

    Jak krotki. BT wolny jest :-(

    >dlatego pomyslalem ze do komorki skopiuje skompresowany plik i go w
    >komorce rozpakuje, dlatego szukam narzedzia do tego

    Moze to: http://www.apniapps.com/?p=5409

    Najsmiejsze to to ze obsluga ZIP jest wbudowana w Jave -
    plik jar to tak naprawde zip ..

    J.

  • 5. Data: 2010-07-11 17:55:02
    Od: developer <d...@o...pl>

    On 07/11/2010 07:10 PM, J.F. wrote:

    > Jak krotki. BT wolny jest :-(

    chodzilo mi raczej, ze jest relatywnie krotki w stosunku do kopiowaniu
    wielu plikow, tej samej sumarycznej wielkosci

    > Moze to: http://www.apniapps.com/?p=5409

    dziekuje, to jest w sam raz

    > Najsmiejsze to to ze obsluga ZIP jest wbudowana w Jave -

    jest wbudowana, ale producenci niestety nie dodali kilku linijek kodu,
    aby to bylo obslugiwane bezposrednio w telefonie

  • 6. Data: 2010-07-12 08:00:34
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-07-11 17:02, developer pisze:
    > Witam,
    > Czy znacie jakis darmowy dekompresor plikow zip lub tar.gz/bz2?

    7-zip.org

    --
    tomafek

  • 7. Data: 2010-07-14 11:18:38