  • 1. Data: 2014-07-06 22:50:17
    Temat: jak zwykle będę nudny
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Polatałem przez weekend FX50s i chyba się zakochałem.

    Z suvów, to miałem X3 2.0d i mam jeszcze Yeti.
    Trochę jeździłem Blazerem, Durango, ML'em GLK, Q7, Touaregiem
    i traktorami (kaszjak, autlander).

    I oprócz koszmarnego spalania, to FX50s zajebiste auto.
    Komfortowe, ma pierdolnięcie (390KM V8 5 litrów), wnętrze całkiem
    ładne, dobrze trzyma się drogi.

    Jakim SUVem jeszcze się tak fajnie lata?
    Ma ktoś jakieś doświadczenia i może coś polecić?

    Podobno fajne jeszcze jest Cayene Turbo Range Rover Sport?
    Ma ktoś jakieś doświadczenia?

  • 2. Data: 2014-07-07 10:14:05
    Temat: Re: jak zwykle będę nudny
    Od: a...@g...com

    >W dniu niedziela, 6 lipca 2014 22:50:17 UTC+2 użytkownik megrims napisał:

    A z tych oblatanych to pod wzgedem komfortu jazdy - cisza + zawieszenie - to co
    wypadlo najlepiej? co najwygodniejsze i dlaczego z usa?

  • 3. Data: 2014-07-07 17:30:18
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia i może coś polecić?
    >

    > Podobno fajne jeszcze jest Cayene Turbo Range Rover Sport?

    Po chuj 400 koni jak w mieście się do niczego nie przydadzą a za miastem wolno jechać
    tyle ile wolno. Chyba tylko dla szpanu.

  • 4. Data: 2014-07-07 17:45:11
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-07 17:30, k...@g...com pisze:

    > Po chuj 400 koni jak w mieście się do niczego nie przydadzą a za miastem wolno
    jechać tyle ile wolno. Chyba tylko dla szpanu.

    to ile według ciebie jest wystarczające?

    p.s. nie wiem 'po chuj' ludzie pokupowali pralki automatyczne, przecież
    frania też prała...

    Łukasz

  • 5. Data: 2014-07-07 18:26:37
    Od: k...@g...com

    Do miasta mały samochód i max 40 koni. Na trasy 150 koni to świat co potrzeba.

  • 6. Data: 2014-07-07 18:32:47
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 17:45:11 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
> [...]
    wolno jechaďż˝ tyle ile wolno. Chyba tylko dla szpanu.

    > to ile wed�ug ciebie jest wystarczaj�ce?
    >

    > p.s. nie wiem 'po chuj' ludzie pokupowali pralki automatyczne, przecieďż˝
    >
    > frania te� pra�a...
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > �ukasz

    Porównać samochód do prali, wybacz, mógł tylko idiota. Samochód jak będzie miał 1000
    koni sam nie pojedzie.

  • 7. Data: 2014-07-07 19:03:42
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-07-06 22:50, megrims pisze:
    > Podobno fajne jeszcze jest Cayene Turbo Range Rover Sport?
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia?
    Range rover (po prostu, nie sport, nie evoque i inne wersje dla
    fryzierów) z 5.0 v8 z kompresorem - daje radę...
    Miałem przypadek RS6 vs coś takiego na prostej (zapewne dłubanego, ale i
    tak) - i trochę się można zdziwić, jak RS6 zostaje objechane przez auto
    o kształcie kiosku ruchu i rozmiarze kontenera morskiego.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2014-07-07 19:27:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-06 22:50, megrims pisze:

    > Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Czat snobów w sali obok.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-07-07 19:40:27
    Temat: Re: jak zwykle b?d? nudny
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 06 Jul 2014 22:50:17 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >Ma ktoś jakieś doświadczenia i może coś polecić?
    >
    >Podobno fajne jeszcze jest Cayene Turbo Range Rover Sport?

    Tak. Jadakem hamburgery zlotym widelcem

    A.L.

  • 10. Data: 2014-07-07 22:47:34
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 07/07/2014 16:30, k...@g...com wrote:

    > Po chuj 400 koni jak w mieście się do niczego nie przydadzą a za miastem wolno
    jechać tyle ile wolno. Chyba tylko dla szpanu.

    Bo jak ktoś jeździ jak kogutek, to faktycznie do niczego mu się nie
    przyda. Z koni trzeba umieć zrobić użytek tak jak Boguś/Frog. ;D
    --