  • 1. Data: 2012-07-31 17:19:06
    Temat: jaką zwykłą badziewną drukarkę do BW z tanimi tuszami
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Właśnie mnie szlag trafił. pozbyłem się starej HP5550 oddając ją komuś bo
    wpadła mi w ręce nowsza HP siedem tysięcy coś tam. Ale ta drukarka jest
    już sprytna i dba o to abym nie używał jej za długo z tuszami i franca
    jedna oryginalny tusz, dodam, że prawie pełny i nie napełniany karze mi
    wymienić bo jest... przedatowany.

    Zatem szukam taniej używanej, ciulowej drukarki do drukowania 10 stron
    tekstowych na miesiąc z opcja łatwego napełniania tuszem i bez sprytnych
    rozwiązań zaglądających w moją kieszeń. Cos co będzie leżeć na biurku i
    spełni swoją rolę te kilka razy do roku. Jakieś sugestie ?

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski

  • 2. Data: 2012-07-31 17:31:36
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-31 15:19:06 +0000, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> said:

    > Jakieś sugestie ?

    Laserówka. Po-leasingowa. Wydasz 3 stówy i nie zużyjesz do końca życia.
    Ja jakieś 2-3 lata temu kupiłem takiego smoka HP 4000 z duplexem,
    siecią, i dodatkowym podajnikiem na papier. Zapłaciłem właśnie 3 stówy,
    toner mam do tej pory.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-07-31 18:07:29
    Od: Les <s...@p...fm>

    W dniu wtorek, 31 lipca 2012 17:31:36 UTC+2 użytkownik JA napisał:

> [...]
    >
    > Ja jakieś 2-3 lata temu kupiłem takiego smoka HP 4000 z duplexem,
    >
    > siecią, i dodatkowym podajnikiem na papier. Zapłaciłem właśnie 3 stówy,

    Za 500 zł na alledrogo kupisz drukarkę laserową A3 z pełnym tonerem. Drukuje jak nowa
    - kupiłem taką do firmy.
    Co do atramentówek to szanse że nie maja chipa są marne - używam do drukarki tonerów
    tylko napełnianych i jak jakiś gamoń napełni stary tusz (przeterminowany tusz) to
    drukarka nie drukuje i muszę się wykłócać o nowy. Jak na firmę kupujesz to kup nową z
    rozszerzoną gwarancją - zgłaszam zepsucie, jak się nie uda naprawić on-line to
    wysyłają do mnie drugą, jak przyjdzie nowa to pakuję w to samo pudełko starą i
    wysyłam. Używam już 5 drukarkę, a dodatkowa gwarancja kosztowała 200 zł (drukarka
    2500 zł).

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2012-07-31 22:19:04
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > dodatkowym podajnikiem na papier. Zapłaciłem właśnie 3 stówy, toner mam do tej

    Hmm poszukam używanych laserów. Tyle, że jak im sie toner skończy to wtedy
    zdaje się taniej wyjdzie kupić kolejną używkę... :|

    Roger

  • 5. Data: 2012-07-31 23:42:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-31 22:19, Roger from Cracow pisze:

    > Hmm poszukam używanych laserów. Tyle, że jak im sie toner skończy to wtedy
    > zdaje się taniej wyjdzie kupić kolejną używkę... :|

    Linux prawda. Do głupiej LJ2100 toner kosztuje ~40zł. Sama drukarka na
    allegro, z siedemdziesiąt.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-07-31 23:46:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-31 22:19, Roger from Cracow pisze:

    > Hmm poszukam używanych laserów. Tyle, że jak im sie toner skończy to wtedy
    > zdaje się taniej wyjdzie kupić kolejną używkę... :|

    Spokojnie... sam toner to w sumie nie taki duży wydatek. Wiem, z Krakowa
    jesteś ;-) ale uwierz mi - przeżyjesz.
    W zależności od modelu przy Twojej intensywności eksploatacji (pisałeś o
    10 stronach na miesiąc, ja pomnożę to przez 4) biorąc pod uwagę jakieś
    popularne modele w stylu HP LJ 5L czy 6L albo podobne, toner powinien
    wystarczyć na jakieś... 4-8 lat (2000-4000 stron). Po tym czeka Cię
    najpewniej uzupełnienie proszku - to wydatek rzędu kilkudziesięciu
    złotych. Jeśli z regeneracją bębna to może być sto kilkadziesiąt. No
    chyba, że bęben ceramiczny, to wtedy rzeczywiście taniej będzie wymienić
    całą drukarkę.
    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 7. Data: 2012-07-31 23:55:35
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jv9ejt$i7s$1@usenet.news.interia.pl...

    > Hmm poszukam używanych laserów. Tyle, że jak im sie toner skończy to wtedy
    > zdaje się taniej wyjdzie kupić kolejną używkę... :|
    >
    > Roger

    Toner do popularnych starych modeli HP - kosztuje do 50 zł i starcza na
    kilka tysięcy stron.
    I jeszcze jedno - jeśli drukujesz dłuższe dokumenty, to kup drukarkę z
    dupleksem. 4000 stron to 8 ryz papieru - czyli ponad stówa. Przy drukarce z
    dupleksem toner masz gratis ;)

    --
    Lol

  • 8. Data: 2012-08-01 00:53:25
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Jezeli masz Windows 7 sprawdz tylko czy sa sterowniki do starych
    laserow. Dwukrotnie probowalem zainstalowac HP 5M i poleglem. Jezeli
    ktos ma takie sterownik prosze o info.

    pozdr
    Piotr

  • 9. Data: 2012-08-01 12:49:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbt.googlegroups.com...
    > Jezeli masz Windows 7 sprawdz tylko czy sa sterowniki do starych
    > laserow. Dwukrotnie probowalem zainstalowac HP 5M i poleglem. Jezeli
> [...]

    dzięki wszystkim :) I to jest cenna uwaga mam win 7 i to jeszcze 64bit :)
    Więc musze się mieć na baczności :)

    Roger

  • 10. Data: 2012-08-01 15:11:42
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    A co sadzicie o tanich kolorowych drukarkach laserowych - +-350 zl?
    Samsung CLP 325 i tej klasy zabawki.
    Na allegro jest toner do dosypywania i chipy do oglupiania drukarki (w
    sensownych cenach).
    Raz na dwa miesiace potrzebuje wydrukowac +-200 stron b/w i od czasu
    do czasu kolorowy projekt.

    pozdr
    Piotr