  • 1. Data: 2012-08-01 22:59:19
    Temat: CR-V3 akumulator
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebowalbym kupic akumulator w zastepscie 2 paluszkow AA (CR-V3) i
    ladowarke. Mozecie polecic sprawdzony akumulator i ladowarke (i gdzie
    kupione)?

    Ile mAh to jest dobry akumulator dobrej firmy a nie sciema
    markentingowa? Czy Sanyo robi takie akumulatory?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-08-01 23:27:36
    Temat: Re: CR-V3 akumulator
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-08-01 22:59, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > kupione)?
    >
    > Ile mAh to jest dobry akumulator dobrej firmy a nie sciema
    > markentingowa? Czy Sanyo robi takie akumulatory?

    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=127&
    idzastosowanianad=126&search=cr-v3

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2012-08-02 16:44:33
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-01 21:27:36 +0000, Paweł Pawłowicz

    > http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=127&
    idzastosowanianad=126&search=cr-v3

    Polecam

    przeczytanie jeszcze raz.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-02 16:54:24
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-08-02 16:44, JA pisze:
    > On 2012-08-01 21:27:36 +0000, Paweł Pawłowicz

    idzastosowanianad=126&search=cr-v3

    > Polecam
    >>
    > przeczytanie jeszcze raz.

    "Więcej światła!"

    Kupiłem dokładnie taki akumulator jak w podanym linku, 1100mAh.
    Polecam (bez wygłupów).
    Także ładowarkę, tę tańszą. Działa :-)

    P.P.

  • 5. Data: 2012-08-02 17:45:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-02 14:54:24 +0000, Paweł Pawłowicz

> [...]

    przeczytanie

    > "Więcej światła!"
    >
    > Kupiłem dokładnie taki akumulator jak w podanym linku, 1100mAh.

    W linku jest "bateria pierwotna nieładowalna" pojemność 3000 mAh. Czyli
    kupiłeś coś innego.

  • 6. Data: 2012-08-02 20:38:50
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-08-02 17:45, JA pisze:
> [...]
    >>>>

    > Polecam
    >
    > przeczytanie

    > W linku jest "bateria pierwotna nieładowalna" pojemność 3000 mAh. Czyli

    Na samej górze: "Akumulatorki do aparatów i kamer cyfrowych". Wszystkie
    podlinki prowadzą do tego samego akumulatora, który jest "podwójnym R6",
    a więc tym, o co chodzi Autorowi wątku.

  • 7. Data: 2012-08-03 00:08:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-02 18:38:50 +0000, Paweł Pawłowicz

> [...]
    > podlinki prowadzą do tego samego akumulatora, który jest "podwójnym
    > R6", a więc tym, o co chodzi Autorowi wątku.

    Guzik z pentelką. Podałeś link to _BATERII_ litowej. Jak klikniesz w
    ten link, to się otwiera bateria, a nie akku.
    Akumulator jest np. tu
    <http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=1274>
    Więc już przestań.