  • 1. Data: 2010-02-03 20:37:23
    Temat: jaki HDD - Hitachi?
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Zaryzykowałem i kupiłem dysk Hitachi 1T. Po formacie NTSF 930 GB.
    Kupiłem ten z ciekawości bo przerabiałem juz dużo WDC (bez zarzutu), Seagate
    (miałem z trefnej serii i zaliczyłem padnięcie - z ostatnimi zdjęciami co było
    denerwujące), Samsung - 1 (300 GB na zewnętrznym - poczciwa kobyłka. Wolny ale
    niezawodny od 4 lat)
    Kiedys dawno 5-6 lat temu miałem dysk IBM. Podobno to tez był IBM-Hitachi.

    Podaje dane z HD Tach 3.0.4.0

    Random access - 13.4 ms
    CPU utilization 4% (wieksze niż w WDC)
    Average read 121,6 MB/s
    Burst Speed 264,4 MB/s

    W Burst speed Hitachi jest szybszy od mojego WDC Green 1,5T oraz od
    WDC 250 GB (ale ten dysk sprzed 3 lat).
    Zobaczymy jak będzie z trwałością. Na razie fajnie i szybko pracuje - czyta.
    Może przestawię go na bootujący zamiast starego WDC 250 GB.
    To takich parę uwag. Może ktoś będzie ciekawy?

  • 2. Data: 2010-02-03 20:41:37
    Temat: Re: jaki HDD - Hitachi?
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Zapomniałem dopisać, że dysk pracuje w wyjmowalnej kieszeni SATA z wiatrakiem.
    Teoretycznie może miec to wpływ na wydajnosc. (pogarszać)
    Z tego względu temperatury też nie podaję bo jest niska.

  • 3. Data: 2010-02-05 01:02:54
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.2.2010, Gil napisał(a):

    > Zaryzykowałem i kupiłem dysk Hitachi 1T. Po formacie NTSF 930 GB.

    [...]

> [...]
    > Zobaczymy jak będzie z trwałością. Na razie fajnie i szybko pracuje - czyta.
    > Może przestawię go na bootujący zamiast starego WDC 250 GB.

    Sam od 2 miesięcy jako systemowy dla Win7 i Ubuntu (oba x64) używam
    HDT721075SLA360 i też nie mam jak na razie zastrzeżeń - za krótko to
    jednak by mówić o niezawodności.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 4. Data: 2010-02-08 08:29:41
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    A ja wlasnie nabyłem 1T Samsunga z serii F3 (HD103SJ) i podoba mi się on.

    Ma wyjątkowo przyjemne wyniki testu MHDD:

    < 3ms - 7 651 800
    < 10ms - 8 880 (!!!) (szokująco mało)
    < 50ms - 175 (!)
    < 150ms - 0