  • 11. Data: 2010-05-15 18:15:01
    Temat: Re: jaki internet w prepaid?
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ff61b47d-5b64-43ed-87c1-92b8fd7532d5@z1
    7g2000vbd.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Proszę o pomoc w wyborze internetu w prepaid. Zależy mi głównie na
    > kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    > są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal
    > do łączenia z internetem.

    Zdecydowanie najlepsza oferta to Orange Free na kartę. Otrzymujesz dodatkowe
    bonusy. Przy 7GB za 100 zł, w heyah musiałbyś zapłacić 1400 zł. A heyah się
    chwali, że ma najtańszy internet. Ponadto heyah nie działa na wsiach i w
    mniejszych miejscowościach, po prostu nie ma zasięgu.
    Bezapelacyjnie wygrywa ORANGE.

  • 12. Data: 2010-05-15 20:05:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-15 15:41, Virck wrote:
    > Podlacze sie do pytania, bo ciekawie wyglada ten Orange Go....Czy ta
    > siec w Polsce ma dobry zasieg? Np. jadac pociagiem z Warszawy do
    > Wroclawia Orange da mi przynajmniej 90% pokrycie internetu?

    Będzie bardzo dobrze, jak na takiej trasie będziesz mieć 90% pokrycie
    GSM/GPRS.

  • 13. Data: 2010-05-15 20:35:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" tak oto nam wyjawił(a):

    > Będzie bardzo dobrze, jak na takiej trasie będziesz mieć 90% pokrycie
    > GSM/GPRS.

    No chyba że przez Poznań. Na trasie Warszawa - Poznań kiedyś trochę
    jeździłem, to może kilka razy zasięg osłabł, ale nie przypominam sobie aby
    były czarne dziury. Poznań - Wrocław to nie wiem, ale aż niemożliwe aby
    był odcinek z brakiem zasięgu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-05-15 23:02:11
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    On 15 Maj, 22:35, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > były czarne dziury. Poznań - Wrocław to nie wiem, ale aż niemożliwe aby

    ludzie

    ja od czasu do czasu na dyżurze sobie przegladam strony i gadam na gg.
    to jest 4 razy w miesiacu po ok 4 godziny
    wiec interesuje mnie konto na ktorym mam forse i nie musze go
    doladowywac co miesiac skoro nadal na koncie mam forse

  • 15. Data: 2010-05-16 06:53:38
    Od: gwj <g...@a...invalid>

    On 05/15/2010 12:11 PM, tepa_killer wrote:
> [...]
    > kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    > są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal

    gaduair

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 16. Data: 2010-05-16 08:46:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 15 Maj, 22:35, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >wiec interesuje mnie konto na ktorym mam forse i nie musze go
    >doladowywac co miesiac skoro nadal na koncie mam forse

    No to zostan w SIMdacie.
    Wszedzie jest tak, ze jak chcesz taniej, to albo musisz doladowywac, albo
    przynajmniej wykupywac co miesiac pakiety z kasy zgromadzonej na koncie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-05-16 16:23:44
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Darek wrote:
    > To zalezy ile zuzywasz MB/miesiac.
    > Moj ranking prepaid do netu jest taki w zaleznosci od potrzebnych
    > MB/m-c: do 100 MB - Play Fresh lub Gaduair (5 zl/m-c)

    Albo mBank Mobile: w taryfie 27gr masz 100MB za 5 PLN plus 20MB za
    darmo. I to działa w całym zasięgu Plusa, także 3G. Pakiety 100MB można
    kupować bez końca, nie ma limitu miesięcznego.

    A jak ktoś potrzebuje mniej, to jest taryfa 19gr, a w niej 50MB gratis.
    Ale bez możliwości dokupienia kolejnego pakietu.

    Jakub

  • 18. Data: 2010-06-01 13:32:59
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Janusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł. A heyah się chwali, że ma najtańszy internet. Ponadto heyah nie
    > działa na wsiach i w mniejszych miejscowościach, po prostu nie ma

    Chyba coś Ci się pomyliło, Heyah to Era, to ja Ci mogę pokazać wsie
    gdzie Orange ledwo zipie, a Era daję radę.
    Nie jest to wioska w Bieszczadach, tylko teren powiatu dużego miasta
    wojewódzkiego.