  • 1. Data: 2013-10-13 18:43:44
    Temat: jaki niedrogi tel nagrywający rozmowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przydałaby mi się komórka,
    która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2013-10-13 22:01:53
    Temat: Re: jaki niedrogi tel nagrywający rozmowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
    > Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy

    Polski też - niespecjalnie...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-10-13 22:42:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Liwiusz pisze tak:

    > Polski też - niespecjalnie...

    ale każdego przygłupa zrozumiem.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2013-10-13 23:42:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.10.2013 22:42, PiteR pisze:

    > ale każdego przygłupa zrozumiem.

    ale napisałeś tak, że grupowi dyżurni nie odmówią sobie drobnej złośliwości!
    tani i potrafiący nagrywać, to teraz będzie jakiś starawy telefon z
    wnidowsem mobile, albo jakaś nokia z sybianem. na WM6 testowałem parę
    programów, działały dobrze, ale zdarzało się że przestawały nagrywać po
    np 3 minutach (albo jak gasł ekran), bo telefon przechodził w stan
    jakiejś oszczędności energetycznej. Tak więc WM - to dobry kierunek, ale
    dopytaj co do konkretnych modeli. Omnia o ile pamiętam właśnie
    przerywała nagranie po 2 minutach, więc moze ktoś doradzi jakieś htc....

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-10-14 00:15:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-13 22:01, Liwiusz pisze:

    > Polski też - niespecjalnie...

    LOL
    Popłakałam się ze śmiechu, chociaż swoje wady znam. Każdy ma jakies wady.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-10-14 00:15:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 7. Data: 2013-10-14 00:17:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > ale każdego przygłupa zrozumiem.

    Fajne, chociaż Liwiusza uważam za inteligentnego człowieka, a to co on
    sobie o mnie myśli to dla mnie nieistotne :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-10-14 01:43:10
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
    > Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przydałaby mi się komórka,
    > która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

    rzecz jasna mówimy o androidzie? To chyba bez custom kernel nie pojdzie
    na wiekszosci (samsung ponoc nagrywa na standardowym ROMie). A cos mnie
    sie obiło o uszy ze HTC ma sprzetowa blokade i sie nie da.

    --
    @foe_pl

  • 9. Data: 2013-10-14 07:58:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > ale napisałeś tak, że grupowi dyżurni nie odmówią sobie drobnej
    > złośliwości! tani i potrafiący nagrywać, to teraz będzie jakiś
    > starawy telefon z wnidowsem mobile

    Długo się zastanawiałem czy zapytać i jak zapytać żeby dyskusja nie
    poszła w kierunku smartfonów. Nie udało się.

    Mam między innymi Nokię 6070 i jej jedynym minusem jest
    to że na początku rozmowy trzeba nacisnąć nagrywaj.

    Kupiłbym ze trzy sztuki bo przez jakiś czas pewnie będę mieszkał z
    rodakami-katolikami pod jednym dachem. Może mi cudownie wyparować.
    Może go przejechać koparka, spaść do wody itp itd.

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2013-10-14 08:09:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Polski też - niespecjalnie...

    Nie łapię. Na czym polega jego rzekomy błąd?

    --
    MN