  • 1. Data: 2011-10-01 08:18:30
    Temat: jednego mniej ... gdzie to było ?
    Od: "Hronda" <w...@g...pl>

    ktoś wie ? trochę słychać angielskiego
    strzał w 1:36
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=CzKi2IJqN1M

  • 2. Data: 2011-10-01 08:39:43
    Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to było ?
    Od: "siniaczek" <d...@b...pl>

    "Hronda" <w...@g...pl> wrote in message
    news:j66icm$45b$1@inews.gazeta.pl...
    > ktoś wie ? trochę słychać angielskiego
    > strzał w 1:36
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=CzKi2IJqN1M

    Miejsce zdarzenia jest gdzieś dalej w komentach.

    BTW szkoda kierowcy puchy, bedzie miał tera wyrzuty sumienia że ubił idiotę.

    XL1k

  • 3. Data: 2011-10-01 09:09:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:39:43 +0200 osobnik zwany siniaczek
    wystukał:

> [...]
    >>
    > Miejsce zdarzenia jest gdzieś dalej w komentach.
    >
    > BTW szkoda kierowcy puchy, bedzie miał tera wyrzuty sumienia że ubił

    nie widząc nic oczywiście znasz cały przebieg wypadku?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-10-01 09:14:41
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-01 10:18, Hronda pisze:
    > ktoś wie ? trochę słychać angielskiego
    > strzał w 1:36
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=CzKi2IJqN1M

    no trzeba byc skończonym idiotą, żeby w takim miejscu na kole
    śmigać...wąsko, górka...
    ehhh...
    --
    _______
    Songoku

  • 5. Data: 2011-10-01 10:14:57
    Od: "siniaczek" <d...@b...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:j66lcj$irb$1@news.onet.pl...
    > Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:39:43 +0200 osobnik zwany siniaczek
    > wystukał:
    >
    > nie widząc nic oczywiście znasz cały przebieg wypadku?

    Ograniczenie 40mil/h
    skala uszkodzenia moto
    puszka na swoim pasie
    sznurek samochodów
    Nic nie widać, to fakt.

    XL1k

  • 6. Data: 2011-10-01 11:19:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 01.10.2011 11:09, masti pisze:
    > nie widząc nic oczywiście znasz cały przebieg wypadku?

    Samochód był na swoim pasie i sekundę przed wypadkiem jechał z małą
    prędkością. Co niby zatem było przyczyną?

    --
    Tom01

  • 7. Data: 2011-10-01 11:21:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 13:19:49 +0200 osobnik zwany Tom01
    wystukał:

    nie wiem. A ty wiesz?

  • 8. Data: 2011-10-01 11:58:26
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 01.10.2011 13:21, masti pisze:
    > nie wiem. A ty wiesz?

    UFO albo Godżilla rzuciła motorem o puszkę. Jestem pewny że to
    najbardziej prawdopodobna przyczyna wypadku.

    --
    Tom01

  • 9. Data: 2011-10-01 15:36:48
    Od: "doomin13" <d...@g...com>

    a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to
    zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie dalo
    polizac to bys pewnie polizal?
    lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

    doomin13
    660smc
    vtr1000

  • 10. Data: 2011-10-01 17:05:18
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-01 17:36, doomin13 pisze:
    > a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to
    > zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie
    > dalo polizac to bys pewnie polizal?
    > lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

    Potraktuj to raczej edukacyjnie.
    Czego nie należy robić na drodze publiczne.

    pozdr.
    Mystik