  • 1. Data: 2009-08-07 11:02:14
    Temat: kalibracja predkosci po zmianie zebatek
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po
    zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to można
    zrobić?

  • 2. Data: 2009-08-07 11:13:28
    Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek
    Od: n...@s...com

    On Fri, 7 Aug 2009 13:02:14 +0200, "Rafał Morawski"
    <b...@y...com> wrote:

    >Witam,
    >
    >Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po
    >zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to można
    >zrobić?

    a to erszes nie bierze impulsow z przedniego kola ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-08-07 11:30:23
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > a to erszes nie bierze impulsow z przedniego kola ?

    nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo mi
    pokazuje

  • 4. Data: 2009-08-07 11:40:46
    Od: n...@s...com

    On Fri, 7 Aug 2009 13:30:23 +0200, "Rafał Morawski"
    <b...@y...com> wrote:

    >nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo mi
    >pokazuje

    To wezze sprawdz czy masz kabelek od przedniego kola.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2009-08-07 11:42:45
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Rafał Morawski" wrote...
    > newrom napisał ...

    > nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo
    > mi pokazuje
    Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna
    biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.
    Rekalibracja to raczej trudna sprawa. Podejrzewam, ze bedziesz musial
    porownac wskazania np z GPSem i przyzwyczaic sie do odejmowania.

    pozdro
    --
    James

  • 6. Data: 2009-08-07 12:35:54
    Od: n...@s...com

    On Fri, 7 Aug 2009 13:42:45 +0200, "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    >Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna
    >biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.

    Dzieki za info, myslalem ze branie predkosci z silnika to przezytek.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2009-08-07 13:17:33
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 7 Sie, 13:42, "James" <n...@d...for.spam> wrote:

> [...]
    > Rekalibracja to raczej trudna sprawa. Podejrzewam, ze bedziesz musial
    > porownac wskazania np z GPSem i przyzwyczaic sie do odejmowania.

    Nie taka trudna:

    <http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPEEDO-HEALER-YAMAHA
    -R1-R6-FJR1300-FZ1-
    FZ6-FZS600-FAZER_W0QQitemZ140336510046QQcmdZViewItem
    QQimsxZ20090730?
    IMSfp=TL0907301510001r28703>
    <http://preview.tinyurl.com/koq3kg>

    :-)
    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-08-07 13:24:59
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 7 Sie, 15:17, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > <http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPEEDO-HEALER-YAMAHA
    -R1-R6-FJR1300-FZ1-
    > FZ6-FZS600-FAZER_W0QQitemZ140336510046QQcmdZViewItem

    Nawet w Polsce jest:
    <http://allegro.pl/
    item705409550_kalibrator_predkosci_mile_km_speedohea
    ler_y01.html>

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-08-07 15:06:53
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    p.googlegroups.com...
> [...]
    Nawet w Polsce jest:
    <http://allegro.pl/
    item705409550_kalibrator_predkosci_mile_km_speedohea

    noi pieknie o to mi chodzilo ;)

  • 10. Data: 2009-08-07 17:20:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Dzieki za info, myslalem ze branie predkosci z silnika to przezytek.

    Chyba raczej z walka zdawczego skrzyni biegow lub zebatki przedniej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition