  • 1. Data: 2009-08-06 17:25:07
    Temat: zlot motocyklowy a BAŁTOWIE- był ktoś w zeszłym roku- warto ?
    Od: "st1100" <s...@g...pl>

    Witam wszystkich goraco
    Jako ze jutro rozpoczyna sie zlot motocyklowy w Bałtowie - a mi z lepsza
    połową chodzi po głowie coby sie tam wybrać na 3 dni wiec w tej kwesti
    chcialbym zasiegnac informacji osob ktore były w zeszłym roku - JAK JEST czy
    warto tam jechać jakie warunki. organizacja i ogolnie
    jakie ceny na miejscu :)

    za info wielkie dzieki i pozdrowienia
    Krzysztof

    st1100

  • 2. Data: 2009-08-06 19:02:36
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    st1100 pisze:
> [...]
    > chcialbym zasiegnac informacji osob ktore były w zeszłym roku - JAK JEST czy
    > warto tam jechać jakie warunki. organizacja i ogolnie

    Nie bylem - za blisko i na zloty nie jezdze... :)
    Rozne opinie slyszalem - ponoc lepiej jest za
    tydzien pojechac do Pinczowa...

    Jak chcesz wiecej info moge dac Ci fona do kumpla
    ktory byl w Baltowie w ubieglym roku...

    Ponoc ode mnie ze wsi sporo osob sie tam wybiera...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2009-08-07 09:22:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Norbi pisze:

    > Ponoc ode mnie ze wsi sporo osob sie tam wybiera...

    A Gabi jedzie ? Ponoć jakiś zlot czarownic ma sie tam odbyć ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-08-07 10:58:02
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Magic pisze:

    > A Gabi jedzie ? Ponoć jakiś zlot czarownic ma sie tam odbyć ;)

    Wisienka sie przedala 2 dni temu i nie ma jeszcze nowego moto
    Ale prawdopodobnie bedzie czarna wiec na zlot czarownic moze w przyszlym
    roku... :)

    Norbi
    BLACK XX'03