  • 1. Data: 2012-10-19 17:55:37
    Temat: kamera do PC ale z funkcja podczerwieni
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    u gory ktos zrobil watek o wyborze kamery do sklepu ale nie bede sie
    mieszal w watek.

    Pytanie takie same, ale nagrywanie takze w podczerwienii. Jest cos
    takiego w tego typu kamerkach? Wiem, ze sa kamery do monitoringu z
    doswietlaczami na podczerwieni, ale do PC'tow?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-10-19 18:06:51
    Temat: Re: kamera do PC ale z funkcja podczerwieni
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.10.2012 17:55, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > takiego w tego typu kamerkach? Wiem, ze sa kamery do monitoringu z
    > doswietlaczami na podczerwieni, ale do PC'tow?

    są takie kamery. niemniej jednak z samego usb wyciągniesz tak mało mocy,
    że starczy to 6 diodkom do pilota. na oświetlenie twarzy - w sam raz, na
    oświetlenie pokoju - zapomnij.

    ToMasz