  • 1. Data: 2012-10-19 08:16:02
    Temat: Cicha klawiatura
    Od: Forall <N...@s...info>

    Witam,

    Szukam nowej klawiatura, która powinna być:

    - cicha - najważniejsza rzecz
    - podświetlenie (opcja)
    - bezprzewodowa/przewodowa
    - odporna na zabrudzenia :-)

    Mógłby ktoś coś polecić, co używa się i sprawdza na prawdę że jest to ciche.

  • 2. Data: 2012-10-19 09:22:25
    Temat: Re: Cicha klawiatura
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Forall nabazgrał(a):

> [...]
    > - bezprzewodowa/przewodowa
    > - odporna na zabrudzenia :-)
    > Mógłby ktoś coś polecić, co używa się i sprawdza na prawdę że jest to

    http://aplikacje.komorkomania.pl/2008/12/01/laserowa
    -klawiatura-bluetooth

    Cicha choć to zależy od podłoża i syły nacisku palcy.
    Poświatlana jest na 100% :)
    Bezprzewodowa, jak bajbardziej.
    Łatwa w czyszczeniu, odporna na zalania.

  • 3. Data: 2012-10-19 09:49:09
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 19 październik (piątek), gdy o godzinie 8:16
    *Forall* naskrobał(a):

    Logitech K800

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-10-19 09:48:52

  • 4. Data: 2012-10-19 11:53:55
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 19.10.2012 09:22, Chris wrote:
> [...]
    > Poświatlana jest na 100% :)
    > Bezprzewodowa, jak bajbardziej.
    > Łatwa w czyszczeniu, odporna na zalania.

    :-) Cena bardzo atrakcyjna

  • 5. Data: 2012-10-19 12:53:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Forall nabazgrał(a):

    -klawiatura-bluetooth
    > :-) Cena bardzo atrakcyjna

    Nie było w warunkach zakupu :)

  • 6. Data: 2012-10-19 13:21:28
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 19.10.2012 09:49, Heraklit wrote:
    > Był sobie taki dzień: 19 październik (piątek), gdy o godzinie 8:16
    > *Forall* naskrobał(a):

    > Logitech K800

    Ok. da się coś kupić do 100zl?

  • 7. Data: 2012-10-19 13:25:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Forall nabazgrał(a):

    > Ok. da się coś kupić do 100zl?

    Nie ... poświetlanie wyklucza bezprzewodowa + niska cena

  • 8. Data: 2012-10-19 14:17:25
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 19.10.2012 13:25, Chris wrote:
    > Forall nabazgrał(a):

    > Nie ... poświetlanie wyklucza bezprzewodowa + niska cena

    Napisałem, że może być bezprzewodowa/przewodowa więc ta druga opcja też
    wchodzi w grę, główny nacisk to żeby była cicha a jak się jeszcze uda
    kupić do takiej kwoty z podświetleniem to byłoby git:)

  • 9. Data: 2012-10-19 14:32:55
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Napisałem, że może być bezprzewodowa/przewodowa więc ta druga
    > opcja też wchodzi w grę, główny nacisk to żeby była cicha a jak się
    > jeszcze uda kupić do takiej kwoty z podświetleniem to byłoby git :)

    Alez proszszsz...:
    http://allegro.pl/klawiatura-silikonowa-ek113-wodood
    porna-elastyczna-i2690897521.html

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Normalnie powinienem napisac "tak to tylko w Erze", ale Ery juz niet...

  • 10. Data: 2012-10-19 15:00:52
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 19.10.2012 14:32, Vituniu wrote:

> [...]
    > Vituniu.
    >
    > PS:
    > Normalnie powinienem napisac "tak to tylko w Erze", ale Ery juz niet...

    Dzięki za link. Używałeś jej może Vituniu, bo ja coś takiego próbowałem
    w sklepie i albo to było kiepskie wykonanie albo tak wszystkie mają,
    wciskanie tych klawiszy to była masakra:P