  • 1. Data: 2014-04-07 15:30:50
    Temat: karta dająca dobry obraz
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy któraś z kart graficznych na AGP cechuje się wyjątkowo dobrym ostrym
    i kolorowym generowanym obrazem?

  • 2. Data: 2014-04-07 18:15:57
    Temat: Re: karta dająca dobry obraz
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    >czy któraś z kart graficznych na AGP cechuje się wyjątkowo dobrym ostrym i
    >kolorowym generowanym obrazem?

    Matrox Millenium.

  • 3. Data: 2014-04-07 19:24:30
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Matrox Millenium.

    Potwierdzam, ale tylko w 2D.

    Piotr

  • 4. Data: 2014-04-07 19:26:13
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    > Matrox Millenium.

    >Potwierdzam, ale tylko w 2D.

    W pytaniu nic nie było o 3D :)

  • 5. Data: 2014-04-07 19:55:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-07 19:26, Santana pisze:
    > W pytaniu nic nie było o 3D :)

    Bo ten donald tusk to tylko paplać potrafi.
    I tak papla w celu rozruszania również tej grupy.
    W sumie lepszy taki "ruch" niż żaden :-)

  • 6. Data: 2014-04-07 20:09:20
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-07 19:55, z pisze:

    > Bo ten donald tusk to tylko paplać potrafi.
    > I tak papla w celu rozruszania również tej grupy.
    > W sumie lepszy taki "ruch" niż żaden :-)

    nie no 3D też, ale nie super szybkie...

  • 7. Data: 2014-04-07 22:26:16
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 07/04/2014 19:09, tusk, donald tusk wrote:

    > nie no 3D też, ale nie super szybkie...

    To ja tez dorzuce swoje trzy grosze... Polecam *dowolna* z wyjsciem
    cyfrowym ;-)

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2014-04-08 02:03:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2014 18:15:57 +0200, Santana napisał(a):

    > Matrox Millenium.

    Nieprodukowana od jak dawna - 5 lat? 10 lat?

    --
    Maciek

    Kobiety są zasadniczo trudne w obsłudze
    Na szczęście mają pare paneli dotykowych i myszkę

  • 9. Data: 2014-04-08 07:06:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-07 22:26, G Nowak pisze:
    > To ja tez dorzuce swoje trzy grosze... Polecam *dowolna* z wyjsciem
    > cyfrowym ;-)

    Twoja odpowiedź jest merytorycznie nie dopuszczalna. :-)
    Trzeba owijać w bawełnę, krążyć, obiecywać gruszki na wierzbie,
    konfabulować żeby słupki się powiększyły.
    Trzeba być na poziomie tuska, donalda tuska ;-)

  • 10. Data: 2014-04-08 07:37:29
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy któraś z kart graficznych na AGP cechuje się wyjątkowo dobrym ostrym i
    kolorowym generowanym obrazem?

    Uwaga, to news-owy Troll. Trolluje także na pl.misc.elektronika

    --
    Pzdr.
    Marek