  • 1. Data: 2010-04-29 09:10:52
    Temat: karta graficzna a TV
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    tymczasowo nie mam jeszcze tv zdolnego do wyswietlania HDTV i z
    wejscie dvi/hdmi ale chcialbym wlozyc sobie do PC karte graficzna w
    celu wyswietlania obrazu (pod htpc/media center) z nagran dokonanych
    za pomoca wew. tunera na tv (wejscie video composite/rgb/s-vhs).

    1. cenowo dostepna (200 zl ????)
    2. dobre wystwietlanie obrazu na analogowym tv (czy karte trzeba jakos
    kalibrowac???) ew. jakies wyjscie cyfrowe.
    3. zdolna do sprzetowego wspomagania dekodowania mpeg-2 (nagrania z
    kablowki) /mpeg-4 h.264/avc (nagrania ew. z cyfrowej naziemnej),
    divx/xvid.

    Mozecie cos polecic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-29 09:20:28
    Temat: Re: karta graficzna a TV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci news:

    > 2. dobre wystwietlanie obrazu na analogowym tv (czy karte trzeba jakos
    > kalibrowac???) ew. jakies wyjscie cyfrowe.

    Co znaczy "na analogowym tv"?
    Jakie zlacza ma ten tv?
    Bo chyba pod tym katem musisz szukac.

    Kart z wyjsciem component czy rgb (z przelotka na scart) zbyt wielu nie
    znajdziesz.
    A po s-video, a tym bardziej composite, to raczej nie spodziewaj sie cudów w
    obrazie.
    Nie widzialem jeszcze karty, której TV-OUT bylbym w stanie zaaprobowac jako
    zródlo obrazu dla tv.

    > 3. zdolna do sprzetowego wspomagania dekodowania mpeg-2 (nagrania z
    > kablowki) /mpeg-4 h.264/avc (nagrania ew. z cyfrowej naziemnej),
    > divx/xvid.

    Mpeg-2 to wspiera kazda karta graficzna sprzetowo.
    Czyli szukasz karty która potrafi wspierac h.264 - a wiec karty HD.
    Kazdy Radeon HD na przyklad.
    Do 200 zl od wyboru do koloru, szukalbym takiej z tv-out i hdmi.

    Ale i tak wolalbym zintegrowanego na plycie - po co Ci dodatkowy piec w
    srodku kompa, który bedziesz musial chlodzic i który bedzie halasowal?

  • 3. Data: 2010-04-29 09:48:16
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Co znaczy "na analogowym tv"?

    Pewnie to samo co "analogowa żarówka". Analogowa = tradycyjna ;-)

  • 4. Data: 2010-04-29 11:00:02
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-04-29 11:10, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > 3. zdolna do sprzetowego wspomagania dekodowania mpeg-2 (nagrania z
    > kablowki) /mpeg-4 h.264/avc (nagrania ew. z cyfrowej naziemnej),

    Zakładam, że pytasz o coś na PCI express. Jedyną kartą dostępną w
    sprzedaży (sprawdzane na szybko) ze złączem svideo/compozyt jest Asus
    EN8400GS/P/512M do kupienia m/w za 120/130,-. Ma wsparcie dla NVIDIA
    PureVideo więc spełni wymagania, o których piszesz.
    Natomiast do 200,- można kupić dużo lepsze/wydajniejsze karty graficzne
    i na Twoim miejscu poczekałbym na nowszy TV :)
    Ew. poszukałbym coś lepszego na rynku wtórnym.

  • 5. Data: 2010-04-29 19:19:19
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Apr 2010 11:48:16 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >Pewnie to samo co "analogowa żarówka". Analogowa = tradycyjna ;-)

    analogowy aparat fotograficzny = tradyjny na film.

    Zle sie wyrazilem.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-05-03 08:33:00
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > analogowy aparat fotograficzny = tradyjny na film.

    > Zle sie wyrazilem.

    Nie wyraziłeś się źle. Przejmujesz się palantami, którzy pojęcia nie mają co
    to analogowy przekaz, a usiłują się wymądrzać?

    Remek