  • 1. Data: 2010-04-29 19:17:18
    Temat: tv tuner do PC - dvb-t
    Od: a...@p...pl

    tuner analogowy do PC zostal juz wybrany a potrzebny jest teraz tuner
    cyfrowy dvb-t mpeg-4 (pod nasza naziemna, ktora jakos tak nie moze do
    konca wystartowac).

    Mozecie w tej kwestii cos doradzic z naszego rynku? W tym przypadku
    chyba jest latwiej, bo tuner cyfrowy to w zasadzie "karta sieciowa" co
    odbiera strumien i puszcza go dalej (tuner tylko cyfrowy).

    najlepszy bylby dla mnie podwojny tuner (twin/dual tuner) oczywiscie
    zgodny win MCE i mythTV.

    Czy w tunerach dvb-t (nie hybrydowych - czyli bez analogu) takze
    wystepuja wejscia video?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-29 20:18:14
    Temat: Re: tv tuner do PC - dvb-t
    Od: on <o...@o...no>

    > potrzebny jest teraz tuner
    > cyfrowy dvb-t mpeg-4 (pod nasza naziemna, ktora jakos tak nie moze do
    > konca wystartowac).
    > Mozecie w tej kwestii cos doradzic z naszego rynku?

    pogrzebałbym w produktach NotOnlyTV
    używam LV5T DLX, ma DVB-T i DAB+.

    > najlepszy bylby dla mnie podwojny tuner (twin/dual tuner) oczywiscie
    > zgodny win MCE i mythTV.

    na przykład: HDTV USB Dual DVB-T LV52T

    > Czy w tunerach dvb-t (nie hybrydowych - czyli bez analogu) takze
    > wystepuja wejscia video?

    takiego nie spotkałem, ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie by nie
    używać odbiornika analogowej TV w takiej hybrydzie ?

  • 3. Data: 2010-04-29 20:44:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > tuner analogowy do PC zostal juz wybrany a potrzebny jest teraz tuner
    > cyfrowy dvb-t mpeg-4

    Jak dla mnie to blad, bralbym tuner analogowo - cyfrowy.
    Na cholere Ci dwa pracujace naraz urzadzenia?

  • 4. Data: 2010-04-29 21:26:53
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Apr 2010 22:44:56 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Jak dla mnie to blad, bralbym tuner analogowo - cyfrowy.
    >Na cholere Ci dwa pracujace naraz urzadzenia?

    analogowy pod kablowke (bo jest), a cyfrowy pod naziemna (jest za
    oknem, ale na razie nie antenki). Poza tym analogowy tuner ma
    analogowe wejscie A/V, ktore moze byc kiedys potrzebne.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-04-29 21:34:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > analogowy pod kablowke (bo jest), a cyfrowy pod naziemna (jest za
    > oknem, ale na razie nie antenki).

    A analogowo-cyfrowym czego nie dasz rady obsluzyc?

    > Poza tym analogowy tuner ma
    > analogowe wejscie A/V, ktore moze byc kiedys potrzebne.

    Szukaj takiego analogowo-cyfrowego który tez ma.

  • 6. Data: 2010-04-29 21:45:00
    Od: a...@p...pl

    .

    >A analogowo-cyfrowym czego nie dasz rady obsluzyc?

    >Szukaj takiego analogowo-cyfrowego który tez ma.

    analogowy juz zostal kupiony Hauppague PVR-150 (ze sprzetowym koderem
    do mpeg-2). Dwa oddzielne tunery to mozliwosc podlaczenia osobnych
    kabelkow z kablowki i z naziemnej. Bedzie ok. Tylko musze teraz wybrac
    cos pod dvb-t (ew. takze pod dvb-s/s2).

    Potrzebny jest jeszcze pilot i decyzja jaki soft. Ja bym sie sklanial
    pod linux (np. mythTV) bo za darmo. Ja generalnie chce sie nastawic na
    rejestrowanie programow w celu pozniejszego ogladniecia (bez reklam)
    -offline (zarejestrowane, a potem ogladanie) lub online (tzw.
    timeshift). No i oczywiscie divx/xvid ....czyli media z Internetu.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-04-29 21:49:39
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-29 23:45, a...@p...pl pisze:

    > analogowy juz zostal kupiony Hauppague PVR-150 (ze sprzetowym koderem
    > do mpeg-2). Dwa oddzielne tunery to mozliwosc podlaczenia osobnych
    > kabelkow z kablowki i z naziemnej.

    W analogowo-cyfrowym masz 2 glowice, chyba nie sadzisz ze sam jest jeden
    kabel :D

  • 8. Data: 2010-04-30 12:32:21
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    > W analogowo-cyfrowym masz 2 glowice, chyba nie sadzisz ze sam jest jeden
    > kabel :D

    Niekoniecznie, bo ma jedna glowice, a rozni sie pozniejszym przetwarzaniem
    sygnalu.

    Jingiel

  • 9. Data: 2010-04-30 22:17:50
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 30 Apr 2010 14:32:21 +0200, "Jingiel" <x...@x...pl> wrote:

    >Niekoniecznie, bo ma jedna glowice, a rozni sie pozniejszym przetwarzaniem
    >sygnalu.

    widzialem karte co miala dwa tunery analogowe, ale jedno wejscie i
    takiej karty nie da sie podlaczyc do oddzielnych kabelkow: antena
    naziemna i kablowka, natomiast zdalaby zadanie przy podlaczeniu pod
    jeden kabel w celu nagrywania 2 programow jednoczesnie !!!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-05-03 17:34:20
    Od: a...@p...pl

    a wracajac do tematu tunerow tv do PC, to te starsze (tylko
    analogowe), to na karcie bylo widac typowa glowice tv (duze pudelko w
    ekranie). Natomiast na tych nowoczesnych (hybrydowych) takiej glowicy
    w ekranie juz nie ma.

    Co sie zmienilo w konstrukcjach takich kart tv, ze takiej typowej
    glowicy juz nie ma? Jak wyglada jakosc odebranego programu (analogowa
    transmisja) na takiej starszej karcie (analog) w porownaniu do karty
    hybrydowej (cyfra+analog) ale tez odbior analogowej transmisji?

    Oraz czy tunery hybrydowe maja sprzetowy encoder do mpeg-2/4. Wiadomo,
    ze przy odbiorze cyfrowego sygnalu (muxa) nie potrzeba kodowania, bo
    to jest juz przeciez w sygnale.

    --
    ThinkXtra