  • 1. Data: 2011-03-17 14:50:55
    Temat: karta graficzna - (wielkosc)
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    witam
    mam pytanie: czy ktos z czytajacych tutaj ma moze karte graficzna
    nvidia Ti 5500?
    chodzi mi konkretnie: ile slotow ona zajmuje- w sensie- wsadzi sie ja
    w zlacze, to czy zajmie ona jeszcze jedno zlacze czy dwa (w sensie: z
    tych zlacz co sa kolo niej)? mam gtx9800, niestety- zajmuje ona 2
    dodatkowe zlacza /o czym zapomnialem kupujac plyte glowna/ :|

    pozdrawiam,
    szymon

    PS. oczywiscie, jestem otwarty na sugestie co do innej karty
    graficznej /preferowalbym nvidie, bo ma lepsze stery pod pingwinka/
    warunek- musi byc cicha, zrec malo pradu a jednoczesnie zapewnic mi
    mozliwosc w gry typu cod:bo na full hd, na srednich badz srednio-
    niskich detalach/