  • 1. Data: 2012-03-05 07:11:36
    Temat: karta pamięci z wifi
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Wczoraj wpadł mi w ręce artykuł opisujący karty SD z wifi Sandisk eye-fi
    Nie powiem, napaliłem się trochę :)
    Ale nie znalazłem rzetelnych opinii. Dotarłem do 2 osób które kupiły na
    allegro i jedna pisała, że zgrywa tylko jpg a druga że jpg i RAW na
    tablet jednak "Na stacjonarny używam lightrooma a tam po wifi sie nie da"

    Mnie interesują głównie jpg i filmy AVCHD z LX-5.

    Ma ktoś doświadczenia w tym temacie?

    Ryba

  • 2. Data: 2012-03-19 12:58:28
    Temat: Re: karta pamięci z wifi
    Od: Piotr Wygoda <w...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 08:11, Ryba pisze:

    > tablet jednak "Na stacjonarny używam lightrooma a tam po wifi sie nie da"
    >
    > Mnie interesują głównie jpg i filmy AVCHD z LX-5.
    >
    > Ma ktoś doświadczenia w tym temacie?

    Ja mam.

    Jak mogę Ci pomóc?

  • 3. Data: 2012-03-24 11:01:34
    Od: Pacyfist <p...@g...com>

    > Ale nie znalazłem rzetelnych opinii.

    To chyba najlepszy powód, żeby taką kartę posiadać ;)
    http://gizmodo.com/5013623/eye+fi-wireless-sd-card-h
    elps-catch-dumb-thieves

  • 4. Data: 2012-03-24 14:51:29
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    W dniu 24.03.2012 11:01, Pacyfist pisze:
    > eye+fi-wireless-sd-card-helps-catch-dumb-thieves

    Ale zaraz, zaraz, to się do dowolnego hotspotu łączy i śle w internet?

    --
    P,
    M.

  • 5. Data: 2012-03-24 18:01:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-24 13:51:29 +0000, Marsjanin <m...@m...tk> said:

    > Ale zaraz, zaraz, to się do dowolnego hotspotu łączy i śle w internet?

    Nie. To do niej się łączysz np. z komputera czy tabletu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-03-24 19:45:25
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    W dniu 24.03.2012 18:01, JA pisze:

    > Nie. To do niej się łączysz np. z komputera czy tabletu.

    No i to byłoby logiczne, jednak ten głupi złodziej z artykułu już mi do
    tego nie pasuje... Chyba, że jakimś cudem był stale w zasięgu laptopa
    właściciela karty.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 7. Data: 2012-03-24 22:15:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-24 18:45:25 +0000, Marsjanin <m...@m...tk> said:

    > No i to byłoby logiczne, jednak ten głupi złodziej z artykułu już mi do
    > tego nie pasuje... Chyba, że jakimś cudem był stale w zasięgu laptopa
    > właściciela karty.

    Dopiero teraz przeczytałem tę notkę. Conajmniej dziwne się to wydaje co
    tam wypisują. Myślę, że piszący ten artykuł jest głupszy niż wymyślony
    przez niego złodziej.

  • 8. Data: 2012-03-24 22:24:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 22:15:34 +0100, JA napisał(a):

    > Dopiero teraz przeczytałem tę notkę. Conajmniej dziwne się to wydaje co
    > tam wypisują. Myślę, że piszący ten artykuł jest głupszy niż wymyślony
    > przez niego złodziej.

    Nie przesadzajcie, to jest dosyć rozsądne.
    Złodzieje pstryknęli sobie fotkę na miejscu kradzieży, tak pewnie się
    czuli.
    Karta była skonfigurowana z siecią domową, wystarczy, że była
    zaprogramowana do zapisywania na jakimś NAS czy dysku sieciowym. Może mieli
    Home Server - wbrew pozorom sporo bogatszych domów ma takie instalacje.
    Są często głęboko schowane i dobrze zamknięte, niewidoczne jak nie wiesz
    czego szukać. Pstryknęli sobie fotkę albo sprawdzali czy aparat działa -
    pstryk, i fotka automagicznie ląduje na dysku sieciowym
    Co więcej - EyeFi potrafi zapisywać bezpośrednio do internetu:
    http://www.eye.fi/files/2009/11/online_sharing_sites
    .png
    Więc wystarczy, że pstryknęli fotkę w zasięgu sieci która była "znana"
    karcie - choćby nawet w samochodzie przed domem.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2012-03-24 23:00:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-24 21:24:18 +0000, Waldek Godel <n...@o...info> said:

> [...]
    > Więc wystarczy, że pstryknęli fotkę w zasięgu sieci która była "znana"
    > karcie - choćby nawet w samochodzie przed domem.

    No racja, ale jakoś trudno mi uwierzyć - widać małej wiary jestem - że
    gość/cie "na robocie" sobie zdjęcia robili, choćby i po to, żeby
    sprawdzić czy aparat działa.
    Ale słuszność po Twojej stronie. Jest to możliwe i wcale takie
    nieprawdopodobne.

  • 10. Data: 2012-03-26 00:23:45
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    W dniu 24.03.2012 23:00, JA pisze:
> [...]
    > że gość/cie "na robocie" sobie zdjęcia robili, choćby i po to, żeby
    > sprawdzić czy aparat działa. Ale słuszność po Twojej stronie. Jest to

    Złodzieje ,,z przypadku" nie takie rzeczy potrafią zrobić. Ostatnio
    gdzieś czytałem, że koleś po włamsku otworzył sobie lodówkę, coś zjadł i
    usnął przy stole w kuchni... ;)

    Teraz to zaczyna mieć sens.

    --
    Pozdrawiam,