  • 1. Data: 2012-03-05 12:29:48
    Temat: Europejska gwarancja Canon-a
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    Witam.
    interesuje mnie jak serwis Canon-a realizuje gwarancję europejską. Np.
    na sprzęt przywieziony z Niemiec.

  • 2. Data: 2012-03-05 18:28:28
    Temat: Re: Europejska gwarancja Canon-a
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/03/05 13:29, Agaton pisze:
    > Witam.
    > interesuje mnie jak serwis Canon-a realizuje gwarancję europejską. Np.
    > na sprzęt przywieziony z Niemiec.

    np. ten w Berlinie

  • 3. Data: 2012-03-05 18:39:49
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 05-03-2012 19:28, KiloSierra pisze:

    > np. ten w Berlinie

    Celna uwaga. Dziękuję za poświęcony czas i konkretną odpowiedź. Dobrze
    by było gdyś również wiedział jak to wygląda w Warszawie. I podzielił
    się tą wiedzą.

  • 4. Data: 2012-03-06 09:23:34
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/03/05 19:39, Agaton pisze:

    > Celna uwaga. Dziękuję za poświęcony czas i konkretną odpowiedź. Dobrze
    > by było gdyś również wiedział jak to wygląda w Warszawie. I podzielił
    > się tą wiedzą.

    proszę bardzo: żaden

  • 5. Data: 2012-03-06 17:51:01
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > interesuje mnie jak serwis Canon-a realizuje gwarancję europejską. Np. na
    > sprzęt przywieziony z Niemiec.

    dlaCZEGO UKRYWA SIE PRZED PUBLICZNOŚCIA WIADOMOŚĆ, ŻE PRACOWNICY cANON
    pOLSKA PODLEGAJA MOBBINGOWI POLEGAJĄCEMU NA TYM, ZE KAZDY, KTO UDZIELI
    ODPOWIEDZI NA PYTANIAE KLIENTA O GWARANCJE TRACI NATYCHMIAST PRACĘ i jest
    chłostany ?!
    :-)

    ps. przepraszam za CsL

  • 6. Data: 2012-03-06 19:48:43
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > pOLSKA PODLEGAJA MOBBINGOWI POLEGAJĄCEMU NA TYM, ZE KAZDY, KTO UDZIELI
    > ODPOWIEDZI NA PYTANIAE KLIENTA O GWARANCJE TRACI NATYCHMIAST PRACĘ i jest

    bo ta grupa jest na serwerach Canona...:-)

    pozdrawiam
    s_13