  • 1. Data: 2009-04-03 06:07:59
    Temat: kiedy znoszą opłaty za przeniesienie numerów
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    W TokFM dzisiaj mówili o zniesieniu opłaty za przeniesienie numeru do
    innej sieci, od kiedy to wchodzi w życie
    az

  • 2. Data: 2009-04-03 06:54:19
    Temat: Re: kiedy znoszą opłaty za przeniesienie numerów
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Tomek napisał(a)
    > W TokFM dzisiaj mówili o zniesieniu opłaty za przeniesienie numeru do
    > innej sieci, od kiedy to wchodzi w życie

    A cóż w tym takiego, że aż musiałeś nas o tym poinformować? Czy to, że od
    kiedy wejdzie w życie, to nie będą pobierane opłaty? Czy może to, że o tym
    mówili?
    Mniej palić (a może mniej pić?). ;)

    --
    Akarm

    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2009-04-03 07:03:42
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedy wejdzie w życie, to nie będą pobierane opłaty? Czy może to, że o tym

    jakbyś umiał czytać to byś zauważył że to było PYTANIE!! a nie INFORMACJA -

    Mniej palić (a może mniej pić?). się do ciebie tyczy

  • 4. Data: 2009-04-03 07:47:08
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    >W TokFM dzisiaj mówili o zniesieniu opłaty za przeniesienie numeru do innej
    >sieci, od kiedy to wchodzi w życie

    Jak wielki, mały brat podpisze.

    tl

  • 5. Data: 2009-04-03 09:44:35
    Od: k...@o...pl

    > Jak wielki, mały brat podpisze.

    można poprosić o nazwę i datę ustawy? ew. nr druku sejmowego?
    albo chociaż, ile dni od podpisu prezydenta ustawa wchodzi w życie?

    bo chcę przenieść kilkanaście nr i jeśli to byłby miesiąc opóźnienia
    a zachowałbym ponad 1000zł to wstrzymałbym się z przenosinami...

  • 6. Data: 2009-04-03 11:10:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > bo chcę przenieść kilkanaście nr i jeśli to byłby miesiąc opóźnienia
    > a zachowałbym ponad 1000zł to wstrzymałbym się z przenosinami...

    Gazeta wyborcza strona 33. Dzisiejsza. Resztę sam poszukaj.

    tl

  • 7. Data: 2009-04-03 11:14:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    >
    > bo chcę przenieść kilkanaście nr i jeśli to byłby miesiąc opóźnienia
    > a zachowałbym ponad 1000zł to wstrzymałbym się z przenosinami...

    W optymistycznym przypadku jeszcze jakieś dwa miesiące.

    M.

  • 8. Data: 2009-04-03 15:36:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a) w wiadomości: ...

    >W optymistycznym przypadku jeszcze jakieś dwa miesiące.

    A może ktoś wie kiedy zniosą wszytskie opłaty za korzystanie z usług
    telefonicznych? A jeżeli nie zniosą to przynajmniej ułożą cały cennik
    operatorom a nie tylko niektóre pozycje.

    Arek

  • 9. Data: 2009-04-03 17:13:08
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:gr5a7t$v3u$1@news.onet.pl...

    > A może ktoś wie kiedy zniosą wszytskie opłaty za korzystanie z usług
    > telefonicznych? A jeżeli nie zniosą to przynajmniej ułożą cały cennik
    > operatorom a nie tylko niektóre pozycje.

    Zawsze możesz dotować zabiedzonego operatora z własnej kieszeni.
    Albo jeszcze lepiej - dotuj poprzez nie szukanie tańszych ofert.

    tl

  • 10. Data: 2009-04-03 17:14:20
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Bebe napisał(a)
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jakbyś umiał czytać to byś zauważył że to było PYTANIE!! a nie
    > INFORMACJA - Mniej palić (a może mniej pić?). się do ciebie tyczy

    Jakbyś umiał czytać, to byś zauważył, że to była INFORMACJA a nie PYTANIE!!

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!