  • 1. Data: 2009-12-06 15:39:11
    Temat: krawiec ciuchow moto? wymiana Zip.
    Od: Glub <g...@g...com>

    Rozpiepsza mi się zamek blyskawiczny w kurtce Ixon Sismic.

    Ktoś zna jakiegoś krawca w Warszawie ktory by dokonał wymiany?
    --
    Glub

    Od a swoją droga to cieniutki ten zameczek. W kurtce Retshit jest
    grubaśny.

  • 2. Data: 2009-12-07 18:20:39
    Temat: Re: krawiec ciuchow moto? wymiana Zip.
    Od: amos <g...@g...com>

    On 6 Gru, 16:39, Glub <g...@g...com> wrote:
    > Ktoś zna jakiegoś krawca w Warszawie ktory by dokonał wymiany?

    Gdzies na Żoliborzu w okolicach KS. Spójnia jest zaklad szyjacy
    ubrania motocyklowe. Moze sie podejma wymiany.

    Tutaj szczegoly: http://www.moto-feliks.pl/

    Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam
    zaryzykowac.
    Koniecznie zdaj relacje ;)

    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2009-12-07 18:27:58
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Gru, 19:20, amos <g...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Tutaj szczegoly:http://www.moto-feliks.pl/
    >
    > Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam

    Przepraszam, guglajac po nazwie nie wiem, czy nie trafilem na inna
    firme, ktorej strone wskazalem wczesniej.
    Chodzilo mi o firme, ktorej produkty sa na Allegro:

    http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=91
    56701

    Zreszta jakis czas temu (cyba nawet na grupie) ktos juz polecal moto-
    feliksa. Osobiscie nie korzystalem z uslug ani jednych ani drugich.

    --
    zdrowka
    amos

  • 4. Data: 2009-12-08 16:18:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-12-07 19:20:39 +0100, amos <g...@g...com> said:

> [...]
    >
    > Tutaj szczegoly: http://www.moto-feliks.pl/
    >
    > Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam

    Zdam Zdam :).

    Dziś suwak się kompletnie rozpirzył, musze wyciągnąc nielubianego retbajka....
    --
    Glub

  • 5. Data: 2009-12-10 17:19:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 7 Gru, 19:27, amos <g...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Zreszta jakis czas temu (cyba nawet na grupie) ktos juz polecalmoto-
    > feliksa. Osobiscie nie korzystalem z uslug ani jednych ani drugich.

    Amos, byłem dziś oddać kurtkę do naprawy. Oba wklejone linki przez
    Ciebie odnoszą się do tego samego producenta.

    Obejrzałem sobie ich Ciuchy i bardziej mi się podobają niż retshit.

    Ixona nie sprzedam ale może kupię u nich komplet na jesień.

  • 6. Data: 2009-12-15 17:01:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    amos <g...@g...com> wrote:

    > Gdzies na Żoliborzu w okolicach KS. Spójnia jest zaklad szyjacy
    > ubrania motocyklowe.

    Obok Starego Mlyna, dawnego miejsca spotkań Burgmanii. Wjazd jest z
    tamtąd.

    Moze sie podejma wymiany.

    > Tutaj szczegoly: http://www.moto-feliks.pl/

    Oddalem do Feliksa kurtkę w czwartek. W poniedziałek już była do
    odbioru.

    Suwak jest gruby a nie ta cienizna co orginalnie.

    > Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam
    > zaryzykowac.
    > Koniecznie zdaj relacje ;)

    No wiec Ja Polecam. Wymiana suwaka oraz przedłużenie rzepa kosztowało
    50pln. Wydaje się nie drogo. Tym bardziej ze nic nie widać:)
    A ich
    --
    Glub