  • 1. Data: 2010-02-05 15:15:19
    Temat: kto "customuje" w okolicach Bielska / Żywca ?
    Od: bm <b...@g...com>

    Witam,
    dumam już powoli nad rozpoczynającym się sezonem i:

    w moim bobberku drażni mnie jedna rzecz,
    mam tyle stopki a ma ich nie być. Pierdoła no ale...

    Czy znacie kogoś kto sprawiłby aby ów podnóżki znikły z ascetycznej
    linii mego motocykla ?
    Trza by wyciąć i zamalować :)

    Kto mógłby się tym zająć w mojej okolicy ?

    Do wysokiej półki customerów widniejących na łamach Internetu nie chce
    uderzać,
    albowiem dla nich poprawianie takich pierdołek to żadna atrakcja

    pomożecie ?

    Bożek Michał
    vt1100

  • 2. Data: 2010-02-06 11:22:39
    Temat: Re: kto "customuje" w okolicach Bielska / Żywca ?
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-02-05 16:15, bm pisze:
    > Czy znacie kogoś kto sprawiłby aby ów podnóżki znikły z ascetycznej
    > linii mego motocykla ?

    Ja nie znam, ale na pewno ktoś OWE podnóżki zlikwiduje.

    M.