  • 1. Data: 2012-07-02 18:41:59
    Temat: kto pamięta dowcip?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Słyszałem kiedyś taki dowcip/anegdotkę w stylu Dilberta - chodziło
    o przepływ informacji od programisty w górę do prezesa i w dół do
    sprzedawcy. Zaczynało się od "Nie da się tego ficzera zrobić bez
    przepisania systemu od nowa". W górę informacja była "zmiękczana",
    na poziomie prezesa "Możemy to zrobić bez problemu", w kierunku
    sprzedawcy szło coraz bardziej optymistycznie. Na końcu sprzedawca
    klientowi mówi, że "Oczywiście mamy to gotowe". Klient prosi
    o prezentację. Widział ktoś cały tekst tego?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 2. Data: 2012-07-02 19:35:51
    Temat: Re: kto pamięta dowcip?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał:

    > Widział ktoś cały tekst tego?

    Ja widziałem, ale nie tekst.
    Widziałem realizację.

    AK

  • 3. Data: 2012-07-02 20:04:32
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Chyba to to:

    http://forum.kohanaphp.pl/index.php?topic=502.20;wap
    2

  • 4. Data: 2012-07-02 22:26:43
    Temat: Re: kto pami?ta dowcip?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 2 Jul 2012 20:04:32 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

    >Chyba to to:
    >
    >http://forum.kohanaphp.pl/index.php?topic=502.20;wa
    p2

    To nie jest zart

    A.L.

  • 5. Data: 2012-07-02 23:05:20
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Uzytkownik "A.L." <l...@a...com> napisal:

    > To nie jest zart

    Zgadzam sie w 100% :(
    Tak jak zasugerowalem, przezylem takie "zarty" troche razy.

    PS: Az sie boje nazwac je regula.

    AK

  • 6. Data: 2012-07-03 10:30:14
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2012-07-02 23:05, AK pisze:

    > Zgadzam sie w 100% :(
    > Tak jak zasugerowalem, przezylem takie "zarty" troche razy.

    Ja też. To jeden z elementów "dilbertozy". Jednym z sygnałów do zmiany
    pracy jest moment, w którym przestajesz śmiać się tego typu tekstów.

    Dzięki za znalezienie.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 7. Data: 2012-07-03 10:44:56
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 10:30:14 +0200, Paweł Kierski napisal:

    > Ja też. To jeden z elementów "dilbertozy". Jednym z sygnałów do zmiany
    > pracy jest moment, w którym przestajesz śmiać się tego typu tekstów.

    W takim razie nie powinienem wcale pracować, bo ja nie od razu
    zrozumiałem, że te komiksy są dowcipami ;)

    Edek

  • 8. Data: 2012-07-03 11:02:44
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał:

    > Jednym z sygnałów do zmiany pracy jest moment,
    > w którym przestajesz śmiać się tego typu tekstów.

    Nawet nie wiesz jak bardzo na czasie trafiles w "srodek tarczy" ;)

    AK

  • 9. Data: 2012-07-05 14:29:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ten dowcip nie jest tak dobry jak dowcip o suwaku logarytmicznym, niestety
    nikt nie zna tego kawału...

  • 10. Data: 2012-07-05 14:47:41
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, July 5, 2012 1:29:43 PM UTC+1, identyfikator: 20040501 wrote:
    > ten dowcip nie jest tak dobry jak dowcip o suwaku logarytmicznym, niestety
    > nikt nie zna tego kawału...

    Jezeli nikt go nie zna, to skad wiesz ze jest lepszy?

    RW