  • 1. Data: 2017-04-30 01:06:53
    Temat: który hipermarket ogniwa AAAA
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Heloł

    Szukam ogniwa AAAA. Który hipermarket lub ogólnopolski sklep to sprzedaje ?

  • 2. Data: 2017-04-30 14:22:30
    Temat: Re: który hipermarket ogniwa AAAA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/30/2017 1:06 AM, re wrote:
    > Szukam ogniwa AAAA. Który hipermarket lub ogólnopolski sklep to sprzedaje ?

    Widziałem kiedyś w MediaMarkt. Obecnie na allegro tego jest od groma:

    https://allegro.pl/listing?string=aaaa&order=m&bmatc
    h=s0-ele-1-4-0403

  • 3. Data: 2017-04-30 23:28:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]
    > ?

    Widziałem kiedyś w MediaMarkt. Obecnie na allegro tego jest od groma:

    ---
    No wiem, ale chciałem już ten łikend spędzić z ogniwem. Byłem rano w
    Saturnie, bo znalazłem w necie, że mogą być, ale nie było, ponoć bywają, GP.
    No i kosztują mniej niż na Al..o z dostawą. No, ale skoro nie dostałem to
    teraz mogę sobie nawet zamówić.