  • 1. Data: 2018-02-18 08:31:35
    Temat: kupno samochodu w niemczech - jak z gotowka?
    Od: tancerz <d...@g...com>

    zamierzam sie kupic jakis samochod w niemczech, koszt ok 30 tys euro,
    wiadomo ze boje sie miec tyle gotowki przy sobie, jak to rozwiazac, czy
    mozna jakos przelewem czy jak ?
    jak jest z osobami ktore na zamowienie sprowadzaja samochod? czy daje im
    sie pieniadze czy dopiero jak przyprowadza?

  • 2. Data: 2018-02-18 23:20:45
    Temat: Re: kupno samochodu w niemczech - jak z gotowka?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-18 o 08:31, tancerz pisze:
> [...]
    > jak jest z osobami ktore na zamowienie sprowadzaja samochod? czy daje im
    > sie pieniadze czy dopiero jak przyprowadza?

    Jeśli kupujesz nowy, to nie widzę powodu, żeby miały być trudności z
    zapłaceniem przelewem. Oczywiście jeśli robisz przelew z polskiego banku
    do niemieckiego, to będzie trwało nieco dłużej i będą jakieś dodatkowe
    koszta takiego przelewu.
    Jeżeli chcesz kupić używańca, za 30 tys. euro, a sprzedający nie zgadza
    się na zapłatę przelewem, to może niech szuka innego napalonego na
    swojego grata - ?

  • 3. Data: 2018-02-19 06:38:20
    Od: tancerz <d...@g...com>

    W dniu 2018-02-18 o 23:20, Poldek pisze:

> [...]
    > Jeżeli chcesz kupić używańca, za 30 tys. euro, a sprzedający nie zgadza
    > się na zapłatę przelewem, to może niech szuka innego napalonego na

    używany
    tylko ciekawe ile taki przelew idzie bo nie chce mi sie w niemczech
    siedziec 2 czy 3 dni :)

  • 4. Data: 2018-02-19 09:50:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Feb 2018 06:38:20 +0100, tancerz <d...@g...com>
    wrote:
    > tylko ciekawe ile taki przelew idzie bo nie chce mi sie w niemczech
    > siedziec 2 czy 3 dni :)

    Przelew EUR SEPA (wewnętrzny w Unii) kosztuje 5 zł i idzie jeden
    dzień roboczy. Jak wyślesz 1 sesja wychodzaca to w Niemieckim banku
    będzie na drugi dzień w pierwszej przychodzącej.

    --
    Marek