  • 1. Data: 2009-05-29 09:29:41
    Temat: ladowarka akumulatorkow paluszkowych
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Ktos moze polecic w miare dobra ladowarke do akumulatorkow
    paluszkowych (malych i duzych) ktora potrafi szybko i z pomiarem
    naladowac. Chodzi o to zeby sama sie wylanczala po uzyskaniu pelnego
    naladowania i sygnalizowala ten stan. Chyba istotne jeszcze jest zeby
    potrafila doladowywac w polowie rozladowane akumulatorki do nalezytego
    stanu. Mile widziane link np z allegro. Nie chce wydac wiecej niz
    kilkadziesiat zlotych.

  • 2. Data: 2009-05-29 09:38:04
    Temat: Re: ladowarka akumulatorkow paluszkowych
    Od: "lukasz" <...@...z>

    Nie chce wydac wiecej niz
    > kilkadziesiat zlotych.

    oto link:

    www.era.pl

  • 3. Data: 2009-05-29 10:41:46
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > potrafila doladowywac w polowie rozladowane akumulatorki do nalezytego
    > stanu. Mile widziane link np z allegro. Nie chce wydac wiecej niz

    http://www.allegro.pl/item638904120_ladowarka_proces
    orowa_2h_4a18_usb_12_230v_w_wa.html

    Mam taką od kilku lat. Jest OK. Ma również funkcję rozładowania, ładuje
    niezależnie każde ogniwo.
    Jedyna wada, to słabo trzymające baterię blaszki - w samochodzie da się
    ładować tylko przy spokojnej jeździe - na wstrząsach wyskakują baterie!

    Ciekawy jest środek - mimo, że chińska, wykonana na całkiem porządnych
    układach scalonych - chyba ST.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2009-05-29 12:59:31
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    BC-900

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2009-05-29 15:31:36
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    VSS wrote:
    > BC-900

    BC-700. :) Predzej zmiesci sie w budzecie.

    k,

  • 6. Data: 2009-05-29 16:57:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-29 17:31, KILu napisał:

    > BC-700. :) Predzej zmiesci sie w budzecie.

    W kilkudziesięciu zł to tylko z "drugiej ręki"

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-05-29 16:59:18
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > BC-700. :) Predzej zmiesci sie w budzecie.

    prawda, ale warto dołożyć

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2009-05-30 05:59:40
    Od: "GAL" <z...@g...pl>

    > Ktos moze polecic w miare dobra ladowarke do akumulatorkow
    > paluszkowych (malych i duzych) ktora potrafi szybko i z pomiarem

    mialem rózne ladowarki, glownie procesorowe, nawet takiej firmy jak polecil
    MICHAL tj MODEN. odkad kupilem BC700 nie chce widziec innej, jest
    rewelacyjna, po roku uzywania ENELOPÓW aku nadal sa idealne

    jezeli jednak cena sie liczy to wlasnie MODEN
    http://www.allegro.pl/item640436340.html

  • 9. Data: 2009-05-30 15:37:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 29 May 2009 18:59:18 +0200,
    VSS <v...@g...pl> screamed:

    > prawda, ale warto do?o?yae

    IMO nie warto.

    Btw. http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 17:36:49 user up 12088 days, 5:31, 1 user, load average: 0.30, 0.01, 0.97 ]

    This system will self-destruct in five minutes.

  • 10. Data: 2009-05-30 20:21:58
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > IMO nie warto.

    900 potrafi szybciej łądować co dla niektórych jest zaleta, poza tym jest w
    komplecie fajna torba i 8 przejściówek na r14 i r20

    > Btw. http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    i cóż to ??

    --
    VSS http://vss.pl