  • 1. Data: 2009-04-21 11:10:31
    Temat: laptop asus opada ekran zepsuty zawias
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    Asus na gwarancji kupiony w 11/08 klap ( ekran ) nie utrzymuje się w
    poziomie słyszałem że są kłopoty z uznaniem takiej usterki na gwarancji , co
    mam zrobić jak to się samo popsuło bez żadnych , uderzeń i upadków jak mam
    to udowodnić .

    jacek

  • 2. Data: 2009-04-21 14:00:09
    Temat: Re: laptop asus opada ekran zepsuty zawias
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <w...@s...medi.com.pl>

    jacek wrote:
> [...]
    > gwarancji , co mam zrobić jak to się samo popsuło bez żadnych ,
    > uderzeń i upadków jak mam to udowodnić .

    Spytać tych, od których słyszałeś. Ja oddawałem zawsze notebooka do Oriki we
    Wrocławiu i nigdy nie miałem żadnych problemów z gwarancją. Swoją drogą
    bardzo porządny serwis.

    > jacek

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 3. Data: 2009-04-22 06:15:56
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 21 Kwi, 13:10, "jacek" <8...@w...pl> wrote:

    > poziomie słyszałem że są kłopoty z uznaniem takiej usterki na gwarancji , co

    Witam kolego,

    Ja jestem w identycznej sytuacji. Napewno nie oddawaj do Ram-serwis na
    ul. Traugutta. Odrzucili naprawę na gwarancji i obciążyli jeszcze
    kwotą 84,18zł za sprawdzenie czy usterka jest na gwarancji!!!

    Myślę o podpisaniu pisma do PIH bądź rzecznika konsumentów.

    Napisz jaki będzie finał twojej sprawy...

    Pozdr
    Paweł