  • 1. Data: 2009-04-21 11:13:49
    Temat: tani wydruk jakie urzadzenie
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    potrzebuje do biura urządzenia wielofunkcyjnego kt. charakteryzuje się
    względnie tanim wydrukiem ( koszt kardrydzu a ilość stron ) co polecacie
    laser? słyszałem ze HP ma jakieś urzadzenie za ok 450 zł artramentowe o
    rewelacynie niskim koszcie druku

    jacek

  • 2. Data: 2009-04-21 11:40:06
    Temat: Re: tani wydruk jakie urzadzenie
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jacek" <8...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > względnie tanim wydrukiem ( koszt kardrydzu a ilość stron ) co polecacie
    > laser? słyszałem ze HP ma jakieś urzadzenie za ok 450 zł artramentowe o

    Ma, ale to urządzenie jest raczej do obciążeń domowych. HP ma biznesowe
    kombajny atramentowe o rewelacyjnie niskim koszcie druku, ale chyba
    dwukrotnie droższe.

  • 3. Data: 2009-04-21 12:52:42
    Od: m...@g...com

    On 21 Kwi, 13:13, "jacek" <8...@w...pl> wrote:
> [...]
    > laser? słyszałem ze HP ma jakieś urzadzenie za ok 450 zł artramentowe o

    Zapewne chodzi o HP LaserJet P1005 http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/263700.
    Tak jest tanie w eksploatacji to urządzenie. Jeśli nie będziesz
    potrzebował druku w kolorze to nie ma się nad czym zastanawiać.

  • 4. Data: 2009-04-21 14:57:48
    Od: "d530" <d...@p...com>

    <m...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    >Zapewne chodzi o HP LaserJet P1005
    >http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/263700.

    Kto myli technologię druku ?

  • 5. Data: 2009-04-21 18:07:09
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    > względnie tanim wydrukiem ( koszt kardrydzu a ilość stron ) co polecacie
    > laser? słyszałem ze HP ma jakieś urzadzenie za ok 450 zł artramentowe o

    Jest takie, ale raczej do użytku domowego. (735). HP ma też biznesowe
    kombajny atramentowe o "rewelacynie niskim koszcie druku" ale trochę droższe
    niż 450 zł.

  • 6. Data: 2009-04-21 18:49:05
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    a może jednak lepiej kupic laserowe urzadzenie

    jacek

  • 7. Data: 2009-04-21 18:59:56
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    > względnie tanim wydrukiem ( koszt kardrydzu a ilość stron ) co polecacie
    > laser? słyszałem ze HP ma jakieś urzadzenie za ok 450 zł artramentowe o

    wszystko zalezy od ilosci drukowanych stron i tego czy potrzebujesz kolor

    jezeli nie potrzebujesz koloru a drukujesz duzo nie ma sie co zastanawiac
    kupuj laser

    moim zdaniem bardzo dobrym pomyslem jezeli ktos potrzebuje kolorowe wydruki
    a nie drukuje wystarczajaco duzo zeby kupowac kolorowy laser jest jakas
    tania plujka (ja korzystam z Brother DCP-145C) i cos takiego:
    http://www.allegro.pl/item615617067.html koszty eksploatacji znikome

    dodatkowa zaleta jest to ze w przeciwienstwie do innych systemow stalego
    zasilania calosc jest banalna w montazu i uzytkowaniu