  • 1. Data: 2013-06-06 22:43:51
    Temat: lg swift l7 brak dźwięku migawki
    Od: DanW <m...@w...pl>

    Witam,
    Przeszukuję różne strony ale nie znalazłem rozwiązania. Wszystkie
    dyskusje mówią o tym jak wyłączyć dźwięk migawki a u mnie problem w tym,
    że w nowym telefonie tego dźwięku brak - nie wiem czy zdjęcie aby na
    pewno zostało zrobione. W ustawieniach wybierałem wszystkie z czterech
    dostępnych dźwięków ale wszystkie to cisza.
    Jeśli ktoś może udzielić cennych wskazówek będę wdzięczny.
    Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2013-06-08 00:46:14
    Temat: Re: lg swift l7 brak dźwięku migawki
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "DanW" <m...@w...pl> wrote in message news:koqs8a$1o2$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > ale wszystkie to cisza.
    > Jeśli ktoś może udzielić cennych wskazówek będę wdzięczny.

    dzwiek migawki jest wyciszony jezeli telefon (dzwonek, lub media -
    w zaleznosci od producenta) jest wyciszony

    po zrobieniu zdjecia powinno ci sie pokazac w aplikacji aparatu w
    okienku podgladu galerii (tak samo, w zaleznosci od producenta)

  • 3. Data: 2013-06-08 09:50:48
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-08 00:46, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > po zrobieniu zdjecia powinno ci sie pokazac w aplikacji aparatu w
    > okienku podgladu galerii (tak samo, w zaleznosci od producenta)
    Wszystkie dźwięki są ustawione na max, a dźwięku migawki nie ma. W
    okienku podglądu oczywiście pokazuje się zdjęcie ale dźwięk by się przydał.
    Pozdrawiam Dan.