  • 1. Data: 2010-12-08 19:11:48
    Temat: mały nowy język
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Czy mogłby ktoś polecic mi jakis prosty parser do języka programowania ,
    ktory moglbym wbudowac w swój program.
    Potrzebuję jasna składnie nie opartą na tablicach jak yacc ale coś prostego
    i czytelnego. Język nie musi miec żadnych operacji I/O. Nie musi być
    obiektowy. Musi posiadac funkcje i być mały. Musze też mieć możliwość
    wykonania kilkudziesięciu instancji programu i miec możliwość wykonania
    określonej ilości instrukcji (chodzi o czas procesora)

  • 2. Data: 2010-12-08 19:22:10
    Temat: Re: mały nowy język
    Od: A.L. <l...@a...com>

    COCO/R

    http://www.ssw.uni-linz.ac.at/coco/

    A.L.

  • 3. Data: 2010-12-09 14:23:14
    Od: A.L. <l...@a...com>

    <w...@w...pl> wrote:

    >Czy mogłby ktoś polecic mi jakis prosty parser do języka programowania ,
    >ktory moglbym wbudowac w swój program.
    [...
> [...]
    >wykonania kilkudziesięciu instancji programu i miec możliwość wykonania
    >określonej ilości instrukcji (chodzi o czas procesora)

    Przepraszam, nei doczytalem. Co powyzsze zdanei oznacza i co naprawde
    potzrebujesz?...

    A.L.

  • 4. Data: 2010-12-09 20:59:19
    Temat: Re: ma?y nowy j?zyk
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    A. L. wrote:

    > [...
    >>

    > Przepraszam, nei doczytalem. Co powyzsze zdanei oznacza i co naprawde
    > potzrebujesz?...

    Pisze agenta. Mysle, ze to dobrze oddaje ideę. Chodzi o to by pewien program
    niejako zyl w innym systemie, mogl sie przemieszczac i wykonywac z
    uspieniem. Powiedzmy uzytkownik deklaruje , ze moze mi udostepnic 10000
    cykli do wykonania dziennie. Wtedy musze miec mozliwosc uruchomienia np.
    jednego programu w calosci innego tylko kilka instrukcji, a reszte za jakis
    czas. Oczywiscie musze to moc zapisac na dysk jak by sam program przestal
    dzialać.

    Sam program powinien miec mozliwosc definiowania funkcji. Powinien miec
    jakies liczby. Miec instrukcje warunkowe czy petli (skoku).

  • 5. Data: 2010-12-10 02:31:54
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 09 Dec 2010 21:59:19 +0100, Marcin G?ska
    <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Sam program powinien miec mozliwosc definiowania funkcji. Powinien miec
    >jakies liczby. Miec instrukcje warunkowe czy petli (skoku).

    Po pierwsze, piszes W CZYM? To znaczy, w jakim jezyku?

    Po drugie, w dalszym ciagu nei rozumiem o co ci chodzi. Cy
    potzrebujesz czegos co sie nazywa "embeddable language"? Ale zeby ci
    doradzic cos, to tzreba wiedziec jaki jest jezyk-nosnik, to znaczy ten
    w ktorym piszesz program glowny

    A.L.

  • 6. Data: 2010-12-10 17:39:41
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 12/08/2010 08:11 PM, Marcin =?ISO 8859-2?Q?G=B1ska?= wrote:
> [...]
    > wykonania kilkudziesięciu instancji programu i miec możliwość wykonania
    > określonej ilości instrukcji (chodzi o czas procesora)

    Sprawdź to:

    http://www.angelcode.com/angelscript/

    JD

  • 7. Data: 2010-12-11 13:22:54
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    A. L. wrote:

    > Po pierwsze, piszes W CZYM? To znaczy, w jakim jezyku?
    >
    > Po drugie, w dalszym ciagu nei rozumiem o co ci chodzi. Cy
    > potzrebujesz czegos co sie nazywa "embeddable language"?

    Tak

  • 8. Data: 2010-12-11 15:39:18
    Od: A.L. <l...@a...com>

    No to proponuje stary, dobty S-Lang

    http://en.wikipedia.org/wiki/S-Lang_(programming_lan
    guage)

    A.L.

  • 9. Data: 2010-12-15 13:29:21
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    A. L. wrote:

    > No to proponuje stary, dobty S-Lang
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/S-Lang_(programming_lan
    guage)

    odpada, nie da sie wywalic funkcji I/O
    nie ma mozliwosci uruchomienia dowolnej ilosci krokow w runtime.

  • 10. Data: 2010-12-15 13:30:05
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Jędrzej Dudkiewicz wrote:

    > Sprawdź to:
    >
    > http://www.angelcode.com/angelscript/

    Nie moge znalezc nigdzie przykladu uruchomienia 100 instrukcji bytecode.
    Jestes pewien ze sie da?