  • 1. Data: 2011-11-26 07:52:14
    Temat: matryca do laptopa HP DV6xxx
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Pada mi powoli matryca w moim DV6100, chcialbym ją wymienić ale na coś
    lepszego z lepszymi kątami (zwłaszcza pionowymi). Jaka matryca
    podejdzie do tego laptopa i w jakich laptopach dawali lepsze matryce?
    Najprawdopodobniej kupie uzywke albo calego uszkodzonego laptopa i
    matryce po prostu przełoże. Dlatego skoro już zmieniam to chce założyć
    coś lepszego bo ten moj ma okropnie słabe kąty. Czy podejdzie każda
    30pinowa matryca o tej przekątnej? Czy można założyć matryce o wyższej
    rozdzielczości typu 1600x1050 jesli oryginał jest 1280x800 ?
    Bardzo prosze o porade w których używanych laptopach z tego okresu
    znajdę lepszą matryce od stosowanych w HP.

  • 2. Data: 2011-11-26 12:30:02
    Temat: Re: matryca do laptopa HP DV6xxx
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-11-26 08:52, BearBag pisze:
> [...]
    > Bardzo prosze o porade w których używanych laptopach z tego okresu
    > znajdę lepszą matryce od stosowanych w HP.

    jESLI JUZ TO PODSWIETLANIE MATRYCA lcd SIE NIE WYPALA I MOZE "SWIECIC"
    setki lat.

    A swietlowki nie sa drogie, innej matrycy nie wstawisz !

  • 3. Data: 2011-11-26 12:55:49
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/11/2011 07:52, BearBag wrote:
> [...]
    > Bardzo prosze o porade w których używanych laptopach z tego okresu
    > znajdę lepszą matryce od stosowanych w HP.

    Za bardzo nic nie zakombinujesz, zacznij może od:
    http://www.ebay.ie/itm/INVERTER-HP-Pavilion-dv6000-d
    v6100-dv6200-dv6300-/250938012638?pt=LH_DefaultDomai
    n_0&hash=item3a6d1233de

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2011-11-26 13:08:32
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/11/2011 12:55, DooMiniK wrote:

    > Za bardzo nic nie zakombinujesz, zacznij może od:
    > http://www.ebay.ie/itm/INVERTER-HP-Pavilion-dv6000-d
    v6100-dv6200-dv6300-/250938012638?pt=LH_DefaultDomai
    n_0&hash=item3a6d1233de

    Widzę, że na Allegro są z przesyłką po 40zł.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2011-11-26 13:31:42
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-11-26 13:55, DooMiniK pisze:

    > Za bardzo nic nie zakombinujesz, zacznij może od:
    > http://www.ebay.ie/itm/INVERTER-HP-Pavilion-dv6000-d
    v6100-dv6200-dv6300-/250938012638?pt=LH_DefaultDomai
    n_0&hash=item3a6d1233de

    I co mu da specjalisto inwerter ?

  • 6. Data: 2011-11-26 14:08:16
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/11/2011 13:31, NoTak wrote:

    v6100-dv6200-dv6300-/250938012638?pt=LH_DefaultDomai
    n_0&hash=item3a6d1233de
    > I co mu da specjalisto inwerter ?

    W gównianych Pavilionach jako pierwszy pada inwerter, CCFL od święta.
    Jest to głównie spowodowane bliskością głośników i cholernego
    przegrzewania się tej pomyłki HP. Wymiana inwertera jest dość prosta
    i dużo tańsza, niż wymiana całości.
    Jeszcze jakieś pytania?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2011-11-26 15:02:34
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-11-26 15:08, DooMiniK pisze:

> [...]
    > Jest to głównie spowodowane bliskością głośników i cholernego
    > przegrzewania się tej pomyłki HP. Wymiana inwertera jest dość prosta

    Jak mu padnie inwerter to pewnie go wymieni w tej chwili z opisu wynika
    ze switlowki juz sie wyswiecily.

  • 8. Data: 2011-11-26 15:39:21
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/11/2011 15:02, NoTak wrote:

    v6100-dv6200-dv6300-/250938012638?pt=LH_DefaultDomai
    n_0&hash=item3a6d1233de

    > Jak mu padnie inwerter to pewnie go wymieni w tej chwili z opisu wynika
    > ze switlowki juz sie wyswiecily.

    Z czego to wywnioskowałeś?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2011-11-26 15:40:05
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    NoTak nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jak mu padnie inwerter to pewnie go wymieni w tej chwili z opisu wynika ze
    > switlowki juz sie wyswiecily.

    mają 20.000 godzin świecenia, myślisz, że już minęło?
    Przem

  • 10. Data: 2011-11-26 15:42:13
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/11/2011 15:40, Przemek wrote:
    > NoTak nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > mają 20.000 godzin świecenia, myślisz, że już minęło?
    > Przem

    Też znam takich, co zmieniają żarówki w domu, jak prądu nie ma.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel