  • 11. Data: 2022-08-11 14:10:29
    Temat: Re: [media] Dlaczego przy polskich drogach stoi aż tyle ekranów dźwiękochłonnych?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Aug 2022 13:49:39 +0200, ii wrote:

    > Ale to w mieście, poza nim na razie nie ma dużego nasycenia reklamami
    > przydrożnymi. A nudno jest. Właściwie to człowiek nie wie gdzie jest.

    reklamy mozna umieszczac na tych ekranach :-)
    Co prawda dobrze by bylo nie rozpraszac kierowcy ... ale cos mi sie
    widzi, ze widmo zysku by wygrało :-)

    > A nie przeszkadza Ci naturalny las? Rosną te drzewa gdzie popadnie :-)

    Mi przeszkadza jak na droge zachodzi :-)
    Naprawde nie mozna wyciac tych paru metrow ?

    > Ale nie lepiej niż naturalny krajoobraz.

    Pomalowac artystycznie, to będą lepiej wyglądac :-)

    J.

  • 12. Data: 2022-08-11 15:00:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.08.2022 o 14:10, J.F pisze:

    > reklamy mozna umieszczac na tych ekranach :-)
    > Co prawda dobrze by bylo nie rozpraszac kierowcy ... ale cos mi sie
    > widzi, ze widmo zysku by wygrało :-)

    Też tak myślę, ale przyjmijmy, że na razie tak nie jest i dzięki ekranom
    faktycznie reklamy znikają. Za to w sumie powinna być opłata na rzecz
    użytkowników dróg. Ale to tak samo a nawet bardziej użytkowniów
    piechtochodów.

    > Mi przeszkadza jak na droge zachodzi :-)
    > Naprawde nie mozna wyciac tych paru metrow ?

    To może być zwykły brak wyobraźni. Małe drzewka urosły i zachodzą.

    > Pomalowac artystycznie, to będą lepiej wyglądac :-)

    Nie masz jak zniechęcać do natury.