  • 1. Data: 2023-10-18 17:14:55
    Temat: [media] Koniec ze zwalczaniem kierowców i samochodów
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    "Brytyjski rząd kończy z antysamochodową polityką..."

    "Ograniczanie kierowców jest atakiem na codzienne życie ludzi w całej
    Wielkiej Brytanii, którzy korzystają z samochodów, aby dostać się do
    pracy lub odwiedzać swoje rodziny."

    "Sunak przedstawił takie postulaty, jak ograniczenie liczby dróg z
    limitem prędkości 20 mph (32 km/h), buspasów, osiedli o obniżonym ruchu
    (Low Traffic Neighbourhood, z zagrodzonymi drogami dojazdowymi lub
    systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych, pozwalających na wjazd
    tylko mieszkańcom), a nawet ograniczenie możliwości władz lokalnych w
    zakresie karania kierowców."

    "Na tapecie znalazły się również konsultacje w sprawie buspasów, które
    miałyby być przeznaczone tylko dla autobusów jedynie wtedy, gdy jest to
    konieczne. Innymi słowy, miałyby one obowiązywać tylko w wyznaczonych
    godzinach szczytu, poza którymi wszyscy mogliby z buspasów swobodnie
    korzystać. "

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aqr

    Co to będzie, co to będzie ... :-)

  • 2. Data: 2023-10-18 21:34:11
    Temat: Re: [media] kretynek reklamuje portal
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 18.10.2023 o 17:14, io pisze:

    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aqr
    >
    > Co to będzie, co to będzie ... :-)

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2023-10-19 09:23:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Biorąc pod uwagę, jak debilne rządy P0 w W-wie z roku na rok utrudniają życie
    wszystkim poza władzą (przykład: ulica bodajże
    Obozowa, która obecnie po remoncie torowiska stała się niemal nieprzejezdna rano i po
    południu), to na pewno nierząd P0 ze wsiokami
    nam kierowcom dalej dopie...... .
    Oby im wszystkim żyło się lepiej.

    -----
    Tusk wyp........

  • 4. Data: 2023-10-19 12:37:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Oct 2023 09:23:33 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Obozowa, która obecnie po remoncie torowiska stała się niemal nieprzejezdna rano i
    po południu), to na pewno nierząd P0 ze wsiokami

    Nie mowie nie.
    Ale PiS nam wprowadziło pierwszenstwo pieszego (wczesniej PO
    próbowało), strefy czystego transportu, podatek od spalinowych,
    podwyżkę cen parkingów, mandatów itd.

    Tylko cene za badanie techniczne trzymał..

    > Oby im wszystkim żyło się lepiej.

    Liczysz, ze KO wycofa?
    Zawsze można napisać do "swojego" posła przed głosowaniem, ze dostał
    kredyt zaufania, ale tylko na 4 lata :-)

    > -----
    > Tusk wyp........

    J.

  • 5. Data: 2023-10-19 19:27:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Oct 2023 17:14:55 +0200, io wrote:
> [...]
    > konieczne. Innymi słowy, miałyby one obowiązywać tylko w wyznaczonych
    > godzinach szczytu, poza którymi wszyscy mogliby z buspasów swobodnie

    Wybory będą :-)

    a na razie

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-10-13/wielk
    a-brytania-specjalna-pulapka-na-samochody-kierowcy-w
    sciekli-na-pomysl-wladz/

    "Pułapka to po prostu głęboki na 30 cm ukośny rów, przecinający pas w
    poprzek. Jest na tyle szeroki, że mniejsze auta do niego wpadają. Z
    kolei autobusy i inne duże pojazdy mają wystarczająco duży rozstaw
    kół, że przejeżdżają nad nim."

    J.

  • 6. Data: 2023-10-19 19:47:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-19 o 12:37, J.F pisze:
    > Liczysz, ze KO wycofa?

    Oczywiście ;-)

    2024 - nowy podatek od rejestracji spalinowych

    2026 - podatek od posiadania spalinowych

    PiSPO JEDNO ZŁO ;-)

  • 7. Data: 2023-10-19 19:51:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-19 o 19:27, J.F pisze:

> [...]
    > poprzek. Jest na tyle szeroki, że mniejsze auta do niego wpadają. Z
    > kolei autobusy i inne duże pojazdy mają wystarczająco duży rozstaw

    To jest bardzo niepoprawne politycznie.

    Wszak nie wolno zabijać włamywacza naruszającego mir domowy

    Przestępca też człowiek

    Nielegalny imigrant nasz brat ;-)

  • 8. Data: 2023-10-19 20:39:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.10.2023 o 19:27, J.F pisze:

> [...]
    > poprzek. Jest na tyle szeroki, że mniejsze auta do niego wpadają. Z
    > kolei autobusy i inne duże pojazdy mają wystarczająco duży rozstaw

    U nich? Ja nie wiem, ale ... te wybory u nas to przecież ... nic się nie
    zmieniło, czyli lepiej było te pieniądze przepieprzyć na dopłaty do
    elektryków.