  • 191. Data: 2012-01-14 23:08:23
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie działał lepiej, działał tak samo. Zbytnioś zawierzył pozorom i
    > stereotypowi, że W7 to nowa jakość.

    Czyli jak mi te same maszyny z W7 działają lepiej, to są pozory którym
    zawierzyłem? Prezentujesz jaką nowatorską jakość argumentacji.

    Z jakiego powodu ma działać wolniej?

  • 192. Data: 2012-01-14 23:25:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 00:06:23 +0100, Skrypëk napisał(a):

> [...]
    .com...

    > W tym, że pierdolisz jakieś bzdety. Obsługa flasha nigdy nie była kluczową
    > fukcją komputerów, telefonów ani tabletów.

    A to zależy dla kogo. Że dla ciebie nie była? A kogo to obchodzi?

    > I ty myślisz, że ludzie po to kupują tablety i podłączają do nich klawiaturę
    > by grać w gierki flashowe? Lecz się na nogi.

    Wystarcza firmowa aplikacja wymagająca flasha. Może nie są to częste
    przypadki, ale się zdażają.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 193. Data: 2012-01-14 23:26:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 00:08:23 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Czyli jak mi te same maszyny z W7 działają lepiej, to są pozory którym
    > zawierzyłem?

    A skąd mam wiedzieć? Może miałeś Vistę przypominającą śmietnik? W7 w
    dłuższej perspektywie lepiej znosi zasyfienie i brak konserwacji.

    > Z jakiego powodu ma działać wolniej?

    Zgadnij, Sherlocku.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 194. Data: 2012-01-15 00:37:16
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > A to zależy dla kogo. Że dla ciebie nie była? A kogo to obchodzi?

    Znasz kogoś normalnego, kto kupił komputer dla flasha?

    > Wystarcza firmowa aplikacja wymagająca flasha. Może nie są to częste
    > przypadki, ale się zdażają.

    Tak jak i jessus na szybie lub zapiekance.

  • 195. Data: 2012-01-15 01:25:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > A skąd mam wiedzieć? Może miałeś Vistę przypominającą śmietnik?

    Sam jesteś śmietnik.

    > W7 w
    > dłuższej perspektywie lepiej znosi zasyfienie i brak konserwacji.

    Czyli postęp. A ty to przedstawiasz takim tonem, jakby to była wada.

    > Zgadnij, Sherlocku.

    Bo tak źle życzysz ludziom, których stać i nie dorabiają ideologii?

  • 196. Data: 2012-01-16 07:48:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 01:37:16 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Znasz kogoś normalnego, kto kupił komputer dla flasha?

    Komputer? Nie, bo każdy obsługuje. Tablet? Tak. Bo był potrzebny w pracy.

    > Tak jak i jessus na szybie lub zapiekance.

    Robaczku, że sytuacja taka przekracza twoją wyobraźnię to rozumiem, ale
    żeby się od razu tym chwalić?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 197. Data: 2012-01-16 07:49:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 02:25:36 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Sam jesteś śmietnik.

    :) Rozumiem, że merytorycznego argumentu brakło? :D

    > Czyli postęp. A ty to przedstawiasz takim tonem, jakby to była wada.

    Wydawało mi się, czy mówiliśmy o WIĘKSZEJ wydajności systemu, a nie jak
    długo system radzi sobie ze śmietnikiem użytkownika?

    > Bo tak źle życzysz ludziom, których stać i nie dorabiają ideologii?

    Pudło, Sherlocku. Spróbuj jeszcze raz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 198. Data: 2012-01-16 12:42:53
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Komputer? Nie, bo każdy obsługuje. Tablet? Tak. Bo był potrzebny w
    > pracy.

    Farmville, czy jak mu tam, ci do pracy potrzebny?

    > Robaczku, że sytuacja taka przekracza twoją wyobraźnię to rozumiem,
    > ale żeby się od razu tym chwalić?

    Cukiereczku. Naucz się pisać słowo "zdarzają". Następnie naucz się czytać,
    bo ja nigdzie nie napisałem, że twoje marginalne nieistotne przypadki mi się
    w głowie nie mieszczą. One po prostu są tak mało ważne jak rzadko występują.

  • 199. Data: 2012-01-16 12:44:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > :) Rozumiem, że merytorycznego argumentu brakło? :D

    Na to wygląda, że ci zabrakało, skoro z tym śmietnikiem wyjechałeś.

    > Wydawało mi się, czy mówiliśmy o WIĘKSZEJ wydajności systemu,

    Tak.

    > a nie
    > jak długo system radzi sobie ze śmietnikiem użytkownika?

    Sam postanowiłeś wprowadzić do rozmowy kolejne zalety W7.

    Nie stać cię i dorabiasz ideologię?

  • 200. Data: 2012-01-16 12:49:31
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Farmville, czy jak mu tam, ci do pracy potrzebny?

    Na przykłąd twórcy stron, administratorzy stron potrzebują coś takiego jak
    obsługa flasha żeby być pewnym że strona poprawnie się wyświetla na
    wszystkich urządzeniach a nie tylko wybranych ...