  • 1. Data: 2009-07-16 18:12:17
    Temat: monitor samsung
    Od: "vmaxim" <v...@W...gazeta.pl>

    Witam grupe
    Moj znajomy chce sprzedac monitor samsunga SyncMaster 770P /cena 600zl/.
    Monitor podobno mozna w pelni skalibrowac.
    Czy wchodzic w ten interes, czy w cenie do 1000zl moge kupic monitor nadajacy
    sie do obrobki zdjec - wymagania czysto amatorskie.
    Dziekuje za informacje
    Pozdrawiam
    vmaxim

  • 2. Data: 2009-07-16 20:26:10
    Temat: Re: monitor samsung
    Od: "ArekWP" <t...@w...pl>

    Było już w tym miesiącu http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=32374

    Za lekturką nabyłem drogą zakupu CG242W ;)

    ArekWP

  • 3. Data: 2009-07-17 07:25:21
    Od: "vmaxim" <v...@N...gazeta.pl>

    ArekWP <t...@w...pl> napisał(a):

    > Było już w tym miesiącu http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=32374
    >
    > Za lekturką nabyłem drogą zakupu CG242W ;)
    >
    > ArekWP

    Witaj
    Dzieki za odzew, przeczytam z uwaga
    Pozdrawiam
    vmaxim

  • 4. Data: 2009-07-18 07:30:04
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    vmaxim pisze:
    > Moj znajomy chce sprzedac monitor samsunga SyncMaster 770P /cena 600zl/.
    > Monitor podobno mozna w pelni skalibrowac.

    Nie można.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2009-07-19 12:12:23
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Witam,

    Zapytam o coś innego. W wątku na forum Nikona brak informacji o modelach
    NEC 2490WUXi i 2490WUXi2. Mogę prosić o więcej informacji o nich (w
    sensie, dobry/niedobry, amatorski/profesjonalny, etc.)?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 6. Data: 2009-07-19 13:51:02
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Zapytam o coś innego. W wątku na forum Nikona brak informacji o modelach
    > NEC 2490WUXi i 2490WUXi2. Mogę prosić o więcej informacji o nich (w
    > sensie, dobry/niedobry, amatorski/profesjonalny, etc.)?

    Cała seria x90 to praktycznie panele profesjonalne. Ma ona pewne wady
    wynikające ze stosowania matryc IPS - czerń nie należy do
    rewelacyjnych. Pominąwszy ten mankament są to panele o świetnej
    charakterystyce kątowej, a dzięki sprzętowej kalibracji (amerykańskim
    profilerem Spectraview II) można je skalibrować z bardzo dużą
    precyzją. Zaletą 2490 jest to, że ma normalny gamut, więc można go bez
    większych problemów kalibrować zwykłym kolorymetrem.

  • 7. Data: 2009-07-19 20:17:17
    Od: "vmaxim" <v...@N...gazeta.pl>

    Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

    > Nie można.

    Nie podwazam Twojej opinii, ale wlasciciel tego monitora upiera sie ze uzywal
    go po kalibracji odpowiednim urzadzeniem a aprzedaje z powodu zakupu monitora
    eizo.