  • 1. Data: 2014-03-14 19:46:34
    Temat: motocykl
    Od: ponton12345 <lukasz_kuzan@_NOSPAM_o2.pl>

    jaki motocykl mam sobie kupić 125-1000 mc3 jest najlepsz ????

  • 2. Data: 2014-03-14 20:12:49
    Temat: Re: motocykl
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ponton12345 pisze:
    > jaki motocykl mam sobie kupić 125-1000 mc3 jest najlepsz ????

    Pytasz jaki masz sobie kupić, czy jaki jest najlepsz?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-03-14 20:21:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Mar 2014 18:46:34 +0000 osobnik zwany ponton12345
    napisał:

    > jaki motocykl mam sobie kupić 125-1000 mc3 jest najlepsz ????

    ale po co ci 125 motocykli?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-03-14 21:53:33
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "ponton12345" <lukasz_kuzan@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > jaki motocykl mam sobie kupić 125-1000 mc3 jest najlepsz ????
    >
    > --

    Mc3? Do tej pory było emcekwadrat,no ale tu mamy nowych eugeniuszy...
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2014-03-14 21:58:32
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "ponton12345" napisał

    > jaki motocykl mam sobie kupić 125-1000 mc3 jest najlepsz ????

    Oto piękny wzorzec przygłupa z sikacza!
    IQ szacuję na 70
    Analfabeta
    Finezyjny nick

    Qrwa, co za szambo :/
    Nie znam Owcy - ale trzeba mieć coś z żuka
    gnojowego żeby prowadzić taki portal.
    Tfu..

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-03-15 07:45:22
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-14 21:58, Hinek pisze:
    > IQ szacuję na 70
    > Analfabeta
    > Finezyjny nick

    Niestety, to przekrój wiekszosci wspolczesnej mlodzieży. Pisze to bez
    sarkazmu. Raczej z zaniepokojeniem.
    iPokolenie.
    W firmach, z ktorymi wspolpracowalem, przy rekrutacji z rozrzewnieniem
    mowiono o ludziach z wyksztalceniem technicznym starej daty, wyrzucajac
    sterte cv licencjonowanych przyglupow do kosza...
    Zreszta ja uczeszczałem do szkoły jeszcze w czasach, gdy posiadano
    recepte na wszelkie "dys...". Recepta była drewniana i miała 1 m długości.
    A powiedzenie do nauczyciela "ty chuju" w ogole nie miescilo sie w
    "kodeksie karnym", bylo to przestepstwo zagrozone wyrokiem 25 lat
    bezwzględnego wiezienia ;)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 7. Data: 2014-03-15 14:30:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-14, Hinek <h...@f...pl> wrote:
    > Użytkownik "ponton12345" napisał

    > Oto piękny wzorzec przygłupa z sikacza!
    > IQ szacuję na 70
    > Analfabeta
    > Finezyjny nick

    Chyba cos przeszacowales?

    > Qrwa, co za szambo :/
    > Nie znam Owcy - ale trzeba mieć coś z żuka
    > gnojowego żeby prowadzić taki portal.
    > Tfu..

    Na gownie robi sie najlepsze pieniadze, zapytaj np. szambonurka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-03-15 21:42:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-14 21:58, Hinek pisze:
    > Użytkownik "ponton12345" napisał

    > Oto piękny wzorzec przygłupa z sikacza!

    I po co takie generalizowanie?

    Masz typowy objaw starzenia się: "za moich czasów to młodzież była...
    panie-tego... jak malowana".

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-03-16 17:36:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-15, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > I po co takie generalizowanie?
    >
    > Masz typowy objaw starzenia się: "za moich czasów to młodzież była...
    > panie-tego... jak malowana".

    Marcinie, wydaje mi sie czy moze usprawiedliwiasz kretynizm userow sikacza?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-03-16 20:06:13
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-16 17:36, AZ pisze:

    > Marcinie, wydaje mi sie czy moze usprawiedliwiasz kretynizm userow sikacza?

    Ale nie możesz napisać, że nie dodaje to pewnego "klimatu".
    Czasami czytam trzy razy zanim zrozumiem, co użytkownik sciacza chce
    przekazać.
    Początkowo strasznie mnie to denerwowało, teraz coraz częściej mnie to bawi.