  • 1. Data: 2011-11-12 09:07:43
    Temat: msdn
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    czy msdn sie zmienil ostatnio? (ostatnio to w moim wypadku
    moze znaczyc i ze trzy lata bo rzadko tam zagladalem)
    Kiedys niczego ciekawego sie stad nie moglem doszukac,
    a teraz mam jakby lepsze wrazenia. Nie pamietam ale
    chyba cos sie zmienilo teraz to drzewo z lewej, gdzie
    mozna wybrac np
    -> MSDNLibrary
    -> Windows Development
    itd jest jakby lepsze i bardziej mi pasuje, za to nie
    moge doszukac sie wogole zbiorczej dokumentacji funkcji
    winapi (to ciekawe ze msdn sie ew lekko polepszyl gdy np
    google sie pogorszylo, np ten fatalny przeskok gdy w pisuje
    pod logo tekst a ten skacze na gore okna denerwuje mnie
    jak nie wiem, wiki kiedys tez bylo lepsze gdy mialo
    pole do wpisywania z boku a nie na gorze..)