  • 11. Data: 2009-02-20 06:15:53
    Temat: Re: n-box a ekologia
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Vasco pisze:

    > Moj jest bez dysku i pobiera tyle samo... :(
    >
    > Vasco

    jak może pobierać tyle samo? chyba mniej, mierzyłeś czy tak napisane?
    trochę dziwne by to było.
    Mam kilka dekoderów, ten pseudo watomierz, z ciekawości popatrzę na
    pobierane moce.

    pawell

  • 12. Data: 2009-02-21 23:10:04
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    > jak może pobierać tyle samo? chyba mniej, mierzyłeś czy tak napisane?
    > trochę dziwne by to było.

    Mierzylem jakis czas temu. Moj nbox pobiera tyle samo czy jest wlaczony czy
    na czuwaniu. Głowy to sobie nie dam uciac teraz czy to bylo 32W czy 29W.

    Vasco