  • 1. Data: 2009-02-13 12:20:15
    Temat: Sony Bravia i dekoder cyfry Philips hd
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Czy da się tak toto poustawiaż, że jak załącze np. dekoder to
    automatycznie startuje i telewizor? TV i tuner połączone kablem HDMI

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-13 13:07:45
    Temat: Re: Sony Bravia i dekoder cyfry Philips hd
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:
    > Czy da się tak toto poustawiaż, że jak załącze np. dekoder to
    > automatycznie startuje i telewizor? TV i tuner połączone kablem HDMI
    >
    > Pozdrawiam

    nie, ale większość tych modeli włącza się na tym złączu co było

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-13 13:19:13
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie, ale większość tych modeli włącza się na tym złączu co było

    to fakt Bravia tez tak ma ale czas właczenia Philipsa jest tak długi że w
    tym czasie można poskanować spokojnie kanały naziemne

  • 4. Data: 2009-02-13 13:31:39
    Od: a402 <z...@o...pl>

    sensei pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to fakt Bravia tez tak ma ale czas właczenia Philipsa jest tak długi że w
    > tym czasie można poskanować spokojnie kanały naziemne

    Wiem, można jeszcze popkorn zrobić.
    Chodziło mi raczej o jakąś automatyke.

    a402

  • 5. Data: 2009-02-13 13:32:44
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > nie, ale większość tych modeli włącza się na tym złączu co było

    Na ktorym złączu (co było)? Możesz jaśniej?

    Pozdrawiam
    a402

  • 6. Data: 2009-02-13 13:37:42
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

    > Na ktorym złączu (co było)? Możesz jaśniej?
    >
    > Pozdrawiam
    > a402

    co jaśniej? jak wyłaczysz tv na hdmi to po właczeniu masz to samo.
    we wczesniejszych po właczeniu odpalal sie tuner.

    pawell

  • 7. Data: 2009-02-13 13:47:45
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > co jaśniej? jak wyłaczysz tv na hdmi to po właczeniu masz to samo.
    > we wczesniejszych po właczeniu odpalal sie tuner.

    Nadal nie kumam.
    Co mam to samo? Nie mam tego samego. Kiedys kiedy tv i dekoder były
    połączone EURO to po załączeniu dekodera telewizor sam sie załonczał.
    Mozna by napisać, że kablem EURO dekoder dawał sygnał do załonczenia
    telewizorowi. Teraz kiedy sprzety połączone sa kablem HDMI takiej
    reakcji ze strony telewizora nie ma.
    A może być? Może coś poprzestawiac w ustawieniach?

    Pozdrawiam
    a402

  • 8. Data: 2009-02-13 14:30:16
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mozna by napisać, że kablem EURO dekoder dawał sygnał do załonczenia
    > telewizorowi. Teraz kiedy sprzety połączone sa kablem HDMI takiej reakcji

    załĄczać, załĄczał itp. Oślepnąć można...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 9. Data: 2009-02-13 14:50:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

> [...]
    > reakcji ze strony telewizora nie ma.
    > A może być? Może coś poprzestawiac w ustawieniach?

    pisałem na początku, że przy hdmi NIE ma, w eurozłączu jest pin (8)
    sterujący.

    pawell

  • 10. Data: 2009-02-13 14:57:40
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > pisałem na początku, że przy hdmi NIE ma, w eurozłączu jest pin (8)
    > sterujący.

    Trudno uwierzyć w takie udogodnienia.

    a402