  • 1. Data: 2009-03-02 09:01:24
    Temat: n tv bez nboxa
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W jakim systemie jest kodowana n? Czy jest możliwe wykupienie samego
    abonamentu bez tunera? Czy są w sprzedaży moduły dostępu do tego systemu?

  • 2. Data: 2009-03-02 09:11:41
    Temat: Re: n tv bez nboxa
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    >W jakim systemie jest kodowana n? Czy jest możliwe wykupienie samego abonamentu bez
    >tunera? Czy są w sprzedaży moduły dostępu do tego systemu?

    Conax. Z tego co wiem, nie ma możliwości wykupienia
    samego abo, ani też z modułem - trzeba brać z dekoderem. Ale co
    ciekawe, niektóre kanały nie potrzebują dedykowanego dekodera
    i działają z kartą w każdym odbiorniku obsługującym conax.
    Ciekawe, czy to zmierza w kierunku całkowitego rozparowania
    karty i dekodera?

    Pozdrawiam,
    matt

  • 3. Data: 2009-03-02 09:33:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "matt" <m...@N...kaczkowo.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciekawe, niektóre kanały nie potrzebują dedykowanego dekodera
    > i działają z kartą w każdym odbiorniku obsługującym conax.

    Pewnie tylko te, z których korzysta TnK.
    Ale wtedy bez sensu kupować pełną "n".

  • 4. Data: 2009-03-02 10:32:36
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    > Pewnie tylko te, z których korzysta TnK.
    > Ale wtedy bez sensu kupować pełną "n".

    Pewnie masz rację, nie zagłębiałem się w temat za mocno. Wiem tylko,
    że TVN ogłaszał, że przestaje parować jakieś tam kolejne kanały.

    Pozdrawiam,
    matt